Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Så vil jeg gå iseng lige om lidt så jeg kan komme op kl 0400 og køre på arbejde. Ja der er nogen der må tage tjansen. Til gengæld skal jeg først møde kl 0630 d. 25 biggrin.gif Men god jul alle sammen og spis nu rigeligt med brune kartofler. Der går 1 år før vi får dem igen lol.gif

Besvaret

Jeg er ved at have tjek på forberedelserne, gaverne er pakket ind, mandelen er smuttet og træet er sat ind i stuen. Så jeg vil også gå tidligt i seng - det bliver en lang dag i morgen. Herfra ønskes I alle en rigtig glædelig jul.

Besvaret

Jeg vil også ønske Jer alle en god juleaften. Især i som jeg lærte at kende på mit (korte) eventyr i Sverige. Dén brogede flok biggrin.gif ville jeg for alt i verden ikke have været foruden. Hvor er det dejligt at man kan finde venner på trods af meninger, opfattelser, seksuelle præferencer og sprog (...og musiksmag wink.gif). Og så håber jeg debatten kan fortsætte ufortrødent i 2005 og videre frem. Uden det her sted ville jeg nok ikke være flyttet til Sverige. Tak Steen for det her forrygende forum...og tak, alle i andre. Og så ses en del af os jo d. 15 til julefrokosten. Dét glæder jeg mig usigeligt meget til.

Besvaret

Peter: LAver du aldrig sådan nogen konkurrencer som jeg husker fra BR engang i tidernes morgen? Tag med ud af butikken hvad du kan på 1 min? for så vil jeg gerne melde mig til den biggrin.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...