willerup Skrevet December 23, 2004 Rapporter Skrevet December 23, 2004 Og nu vil jeg gå ud sammen med drengene og tømme de sidste juleøl, så jeg er rigtig klar til at stå og svede i køk i morgen:-)
willerup Besvaret December 23, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret December 23, 2004 Og nu vil jeg gå ud sammen med drengene og tømme de sidste juleøl, så jeg er rigtig klar til at stå og svede i køk i morgen:-)
BS Besvaret December 23, 2004 Rapporter Besvaret December 23, 2004 Så vil jeg gå iseng lige om lidt så jeg kan komme op kl 0400 og køre på arbejde. Ja der er nogen der må tage tjansen. Til gengæld skal jeg først møde kl 0630 d. 25 Men god jul alle sammen og spis nu rigeligt med brune kartofler. Der går 1 år før vi får dem igen
ulmus Besvaret December 23, 2004 Rapporter Besvaret December 23, 2004 Jeg er ved at have tjek på forberedelserne, gaverne er pakket ind, mandelen er smuttet og træet er sat ind i stuen. Så jeg vil også gå tidligt i seng - det bliver en lang dag i morgen. Herfra ønskes I alle en rigtig glædelig jul.
Gio Besvaret December 23, 2004 Rapporter Besvaret December 23, 2004 Jeg vil også ønske Jer alle en god juleaften. Især i som jeg lærte at kende på mit (korte) eventyr i Sverige. Dén brogede flok ville jeg for alt i verden ikke have været foruden. Hvor er det dejligt at man kan finde venner på trods af meninger, opfattelser, seksuelle præferencer og sprog (...og musiksmag ). Og så håber jeg debatten kan fortsætte ufortrødent i 2005 og videre frem. Uden det her sted ville jeg nok ikke være flyttet til Sverige. Tak Steen for det her forrygende forum...og tak, alle i andre. Og så ses en del af os jo d. 15 til julefrokosten. Dét glæder jeg mig usigeligt meget til.
Guest peter Besvaret December 24, 2004 Rapporter Besvaret December 24, 2004 ja og et godt nytår www.auto-haus.se
BS Besvaret December 26, 2004 Rapporter Besvaret December 26, 2004 Peter: LAver du aldrig sådan nogen konkurrencer som jeg husker fra BR engang i tidernes morgen? Tag med ud af butikken hvad du kan på 1 min? for så vil jeg gerne melde mig til den
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu