Sach Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Jeg er blevet tilmeldt dernede. Det er bestemt ikke så godt som Fitness.dk, men bedre end ingenting. De er rigtig flinke og oversætter til dansk, hvis man nu ikke forstod det hele Til tider kan man får det hele får sig selv, så jeg beklager mig ikke. Har endnu ikke prøvet deres holdtræning, men har hørt at deres yogatræning er ret efterspurgt, så der overvejer et ekstrahold.
Guest Mie Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Oki - men det var da rigtig godt at høre, at du er tilfreds med det :) Personligt går jeg 100% efter holdtræning - men ikke lige Yoga.
Madsen Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Lige en lille opdatering, da der vist er sket en del siden... Jeg har meldt mig til ( endnu engang :o , da min søde overbo gerne vil have en træningskammerat, og jeg virkelig mangler at se andet end bøger ...)- og jeg kan nu oplyse, at priserne er 295 hvis man binder sig for 12 måneder, eller 355 for 6 måneder. Jeg spurgte desuden til studierabatten på 20%, men den er kun gældende for svenske studerende... Dvs. at man ikke rigtig kan bruge sit danske studiekort til noget... Lidt ærgerligt Betjeningen er, som altid, rigtig god, men jeg har lige erfaret at man ikke længere kan komme i sit gamle aflagte og total kiksede træningstøj og uden make-up, for de har ansat en MAND!! Godt man er afsat til anden side, ellers havde det været en katastrofe! Han er ansat som personlig træner og så meget sød ud :th2:
Madsen Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Hej. Jeg kigger også lidt efter noget fitness og synes det for kvinder lyder fint. Er spændt på at høre om dit besøg dernede. Og så er jeg nok også frisk, hvis de tilbyder nogle gode hold. Kigger lige forbi hjemmesiden. - Er flyttet herover for 1 måned siden, og har godt nok også mine vanskeligheder med at forstå det svenske - men det kommer lige så stille... Jeg er lige kommet tilbage fra spinning og det var faktisk ok... Min overbo går der tit, og hun sagde at "træneren" ikke virkede så pigg ( frisk ) som hun plejer... Men det var en god træning, cylkerne var gode, men lokalerne er dårlig udluftede, så de har blæsere stående fremmme, hvilket hjælper en del på det.. Så spinningholdet kan godt anbefales... Selv er jeg frisk på noget mere... Jeg tror ikke du skal være bange for sproget... Man lærer ved at komme ud og lave noget og høre det, og dem ved skranken er rigtig søde og instruktørerne er til at forstå... ellers kan man altid gøre som alle de andre :p
Pippien Besvaret April 3, 2007 Rapporter Besvaret April 3, 2007 Ja, du har ret. - Jeg skyndte mig at slette mine indlæg, da jeg ikke havde set mig ordentligt for. Men måske skulle jeg kigge forbi stedet, det lyder til at være okay.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu