Jump to content

Fitness for kvinder

Recommended Posts

Guest googli
Skrevet

Hey, Er der nogen steder i malmø hvor man kan trænne....kun for kvinder?

Guest googli
Besvaret

Hey, Er der nogen steder i malmø hvor man kan trænne....kun for kvinder?

• 4 months later...
Besvaret

... Har lige været inde at kigge på hjemmesiden... Jeg kan ikke finde nogle priser men regner med at begynde dernede så snart vi er kommet på plads herhjemme... Det er bekvemmelig tæt på og så slipper man for de pumpede bobybuilder-typer der glor underligt på en når man jubler over at have løftet 5 kilo... Jeg er klar!

Besvaret

... det lyder dejligt... så kan jeg lige nå at sondere terrænet og komme med nogle fif... synes nu de tøser på billederne ser noget trænede ud, men vi skal nok kunne give dem baghjul...

Besvaret
:thumbup: ..Ja træn du bar til jeg kommer!!! Jeg er så spændt. Kan overhovedet ikke forstå svensk, så det skal da nok køre for mig :laugh: Jeg ved ikke engang hvor det ligger i forhold til min lejlighed, men det finder jeg nok, har jo masser af tid!!!
Besvaret

... Jeg forstår det heller ikke så godt endnu, men det kommer nok... det er nok nogenlunde det samme som derhjemme, bare på et andet sprog... Du kan gå ind på www.eniro.se og finde vejen... for mit vedkomne er det næsten alt for tæt på til at lade være med at træne... og er sikker på at man godt kan bruge sådan en træningshobby ved siden af de mange bøger og lektier der kommer... men jeg prøver mig frem dernede, og hvis den er hel gal siger jeg til... Synes det virker som et fedt koncept!

Besvaret

Jeg har en folder fra centeret - Lady Fitness Center, som helt sikkert er det billigste i Malmö, men selvfølgelig er der heller ikke så mange holdtilbud som fx. hos SATS eller Nautilus. Indmeldelsegebyr er 0 kr. Et kort til både hold- og styrketræning koster 275 sek/mrd hvis man binder sig for 12 mrd, og 355 sek/mrd hvis man binder sig for 6 mrd. Et kort kun til styrketræning koster henholdsvis 225/285 sek/mrd. Studerende får 20% rabat. Jeg skal selv ned og kigge nærmere på stedet i den kommende uge, og melder mig sandsynligvis ind - og håber, jeg med tiden vil forstå, hvad de svenske holdinstruktører prøver at sige :-)

Besvaret

Så har jeg været nede i centeret, som jo ikke er sådan et stort sted. Umiddelbart et pænt og rent sted. Salen, hvor holdtræningen foregår, ser rigtig fin og god ud. Omklædningen er ok, men uden dikkedarer af nogen art. Styrketræningslokalet er noget spartansk og uden løbebånd ;-(

• 4 weeks later...
Besvaret

Så er der tilbud hos Lady Fitness: 249 Sek/mrd (hvis man binder sig for 12 måneder) og 325 Sek/mrd (hvis man binder sig for 6 måneder)

• 1 month later...
Besvaret

Follow up Hva´så.... er der nogen, som er begyndt i Ladyfitnesscenter på Ö. Förstadsgatan? Jeg ville bare høre, hvad I så synes om stedet.

Besvaret

Hmmm... jeg begyndte og jeg stoppede efter første besøg... det var ikke lige mig... Lokalerne er meget små, man kan ikke høre instruktørerne og derudover virker træningen meget gammel og ikke helt up to date... Ellers perfekt placeret, men jeg tror jeg vælger et center i DK næste gang... Desværre...

Besvaret

... det var så lidt... jeg håber ikke det er mig der er kræsen, men jeg vil da foreslå dig at få en prøvetime dernede... Det kan jo godt være det er mig den er gal med siden jeg er blevet forkælet i de danske centre...

Besvaret

Ja, en gratis prøvetime, sker der jo ingen skade ved. Jeg er nu også temmelig kræsen med, hvor jeg træner. Selve omklædningsrum og bad er jeg ligeglad med - men instruktør og træning skal være i top. Jeg var til en gratisprøvetime i SATS/Malmø, og der var ligeså godt som SATS i Dk. Tror nu også, Club Nautilus ved siden af Caroli-centeret er rigtig fint. Der er endnu et Fitnesscenter på vej ind mod Gustav Adolf Torv, som ser ud til at have super forhold. Kan ikke lige huske, hvad det hedder i skrivende stund... men disse tre nævnte centere er så også væsentlige dyrere end Ladyfitnesscenter.

Besvaret

... Okay, kan fint forstå dig... Jeg fik intet ud af træningen dernede... Der var lidt for meget Jane Fonda over det... Når jeg engang lige får lidt mere tid vil jeg også lige tage en tur rundt og se hvad der er mest tiltalende... Men indtil da klarer jeg mig med min morgenløbetur... faktisk alt andet end L.F.C.... Det var godt nok billigt dernede, men desværre tror jeg at kvaliteten tit afspejles i prisen...

Besvaret

Af ren nysgerrighed...Løber du rundt om søerne, så - og hvor lang en tur? Jeg har selv overvejet at løbe rundt om søerne, da jeg ellers ikke lige kan finde nogle indbydende steder til en løbetur.

Besvaret

Nej jeg er ikke kommet så langt endnu med at skulle rundt om søerne... Jeg løber om morgenen, omkring klokken 5, hvor det er meget mørkt, så jeg holder mig der hvor jeg kender til... Men jeg løber mere efter minnutterne end efter længden... Inden længe skal jeg have sat mig ned og fundet nogle ordetlige ruter da det er ved at være noget trivielt... Jeg er ikke så vild med at løbe langs veje og trafik... selv der er jeg noget kræsen... hehe...

Besvaret

UUhaa... kl.5... det var tidligt. Kan læse du har haft meget de samme overvejelser ang. løbetur som jeg selv :-) Nå, men held og lykke med motionen fremover.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...