Guest anonym Skrevet January 5, 2002 Rapporter Skrevet January 5, 2002 Hvis man vælger at bo i Malmø men ikke har nogen bil og arbejder i Danmark, hvilke områder i Malmø skal man vælge, for at være tæt på transport muligheder?????
Guest anonym Besvaret January 5, 2002 Rapporter Besvaret January 5, 2002 Hvis man vælger at bo i Malmø men ikke har nogen bil og arbejder i Danmark, hvilke områder i Malmø skal man vælge, for at være tæt på transport muligheder?????
ulmus Besvaret January 7, 2002 Rapporter Besvaret January 7, 2002 Det er for så vidt ligegyldigt, da der er et undmærket udbygget bus-net.
Guest brian Besvaret January 7, 2002 Rapporter Besvaret January 7, 2002 Lindeborg er et udemærket området med relativt billige lejligheder! Og så er det børnevenligt hvis det kunne interessere!!! Kun ca. 5 minutter fra Svågertorp i bus! Kig på Hemnet.se og søg efter Lindeborg.
Admin Besvaret January 9, 2002 Rapporter Besvaret January 9, 2002 Det er muligt at bybusserne er gode (de er også udemærkede i Helsingborg), men togene kører ikke så ofte som vi er vant til i Danmark og SJ er dyre.Jeg ville ikke undvære bilen og specielt ikke i Sverige hvor man kan holde bil for små penge.
vincent Besvaret September 24, 2002 Rapporter Besvaret September 24, 2002 Jeg ville da være helt vild hvis jeg kunne få noget i Lindeborg, men så fik jeg i stedet en 3'er (84m²) i Rosengården til halvdelen af hvad priserne ligger på inde på Hemnet.se ... 165.000sek Men som sagt ville jeg være vild i varmen hvis jeg kunne få en i Lindeborg. Mest fordi at selvom de offentlige transportmidler er gode tager det 30 min. mere end det ville gøre fra Lindeborg ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu