Jump to content

Idræt i malmø ( bor i lindeborg )sufflørgaten.

Recommended Posts

Skrevet

Hej jeg har købt en lejlighed på sufflørgaten i Lindeborg, og ville nu høre om der er andre danskere bosat der?, og om der evt er nogle som kender til nogle idrætsaktiviteter i området?. Ville gerne spille noget fodbold eller dyrke noget løb, for osse at lære nogle svenske medborgere at kende!. Ser fem til evt svar, på forhånd 1000 tak.

Besvaret

Hej jeg har købt en lejlighed på sufflørgaten i Lindeborg, og ville nu høre om der er andre danskere bosat der?, og om der evt er nogle som kender til nogle idrætsaktiviteter i området?. Ville gerne spille noget fodbold eller dyrke noget løb, for osse at lære nogle svenske medborgere at kende!. Ser fem til evt svar, på forhånd 1000 tak.

Guest michael
Besvaret

Der er en sportshal, jeg ved dog ikke hvad den "indeholder". Der er ligeledes en fodboldklub i området.

Besvaret

Badmintonspiller (Q) søges Jeg er studerende ved KBH UNI og nu bosat i Malmö, eftersom jeg kun har få timer på UNI i KBH, har jeg mange ledige formiddagstimer. Da der er flere gode faciliteter for badminton/tennis (Aurahallen og Bellvuestadion) til en rimelig pris om formiddagen søger jeg en pige at spille med. Jeg er absolut ikke i topform, men synes det giver god, sjov motion. Mette (28 år)

Besvaret

Hej Mette Godt initiativ, nu kan jeg desværre ikke om formiddagen, men står du og skulle mangle en om aftenen eller i weekenderne, så kunne vi da lige snakke sammen :o)

Besvaret

Det kunne være sjovt hvis vi kunne mødes nogle stykker ? for jeg ved min kæreste også meget gerne vil igang med at dyrke noget sport i malmø, squash lyder sjovt :o)

• 2 weeks later...
Besvaret

Hej Michael, jeg vil nok kontakte dig. Jeg har spillet squash i 3år (97-99) og ville gerne starte igen.

Besvaret

Jeg vil også gerne starte igen happy.gif Men bor i Rosengården og går på skole hver mandag og onsdag aften ... så hvis vi kunne finde nogle andre eftermiddage? Jeg ved ikke hvor der er squashbaner, men vi finder vel ud af det?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...