Guest keld Skrevet May 20, 2003 Rapporter Skrevet May 20, 2003 Hej Nogen som måske har lyst til en dag med godt vejr, at tage en tur til Folkets park?
Guest keld Besvaret May 20, 2003 Rapporter Besvaret May 20, 2003 Hej Nogen som måske har lyst til en dag med godt vejr, at tage en tur til Folkets park?
Guest thygesen Besvaret May 21, 2003 Rapporter Besvaret May 21, 2003 tjah.. er det i Malmø?? skal flytte derover her den 7/6, så det er der klart en mulighed..
Gio Besvaret May 21, 2003 Rapporter Besvaret May 21, 2003 Det er jo lige rundt om hjørnet...så klart! Så kan vi da sidde og få en håndpils på en solskinsdag! (Hvis man da må sådan noget!?) Skal dog liiiige på plads i lejligheden først. Flytter 31 maj.
Guest hopla02 Besvaret May 23, 2003 Rapporter Besvaret May 23, 2003 Det lyder som en god idé, jeg er også frisk
Guest thomas Besvaret May 31, 2003 Rapporter Besvaret May 31, 2003 Gio: Også fra mig, velkommen til Malmø. Håber flytningen gik godt.
Gio Besvaret June 2, 2003 Rapporter Besvaret June 2, 2003 Hey dér! Takker og bukker...det gik godt. Stresset...men det klappede. Jeg fik lidt travlt, eftersom jeg jo gik ned med en ordentlig forkølelse i mandags. Og fortæl mig LIGE om det var varmt at flytte i lørdags!! *damn*....hehe. Men nu er der "kun" alt det praktiske med forsikringer, bredbånd, parkering, ID-kort osv. tilbage. Og som jeg frygtede, så lå der ikke et personnummer til mig da jeg flyttede ind. Jeg venter lige dagen ud, og tjekker om det er der når jeg kommer hjem. Hvis ikke, så er jeg på knoglen til Folkbokföringen a.s.a.p. imorgen. Derudover rendte jeg ind i en "mindre detalje": Da jeg var ovre og overtage lejligheden i fredags, kom jeg fløjtende ind i min lejlighed...bare for at opdage tre håndværkere igang med at kratte puds ned fra loftet. (Og vi snakker dagen inden jeg skulle komme med hele mit flyttelæs!) Der så jeg HELT forkert ud i hovedet...indtil jeg fandt ud af at pudset var faldet ned fra loftet om onsdagen. Så de havde hasteoverført tre håndværkere til min lejlighed, for at komme igang med at udbedre skaden. (Der er loftsrum ovenpå, og der var gået et eller andet galt, så pudset var flækket i min lejlighed nedenunder) Efter dén information så jeg kun lettere forkert ud i roen....men kunne godt se de gjorde hvad de kunne. Så jeg kan ikke komme så lant p.t., da jeg er nødt til at vente på at det hele er tørt nok til at male. D.v.s. det bliver gjort idag...og en gang mere imorgen. Så i løbet tirsdag/onsdag kan jeg nruge mit soveværelse igen, og få flyttegods derind også. Jeg er mildt sagt klemt inde lige nu...og sover på en madras på gulvet i stuen! hehe Jeg tager det i stiv arm...og nyder den dejlige atmosfære og det gode vejr i Malmö. For ikke at glemme marabou-chokolade til 14 sek pladen *mmm*. Og så har de de største korv herovre jeg endnu har set. Svenskerne er glade for pølser...i størrelser/tykkelser fra cocktail til brandslange. Jeg tror vist jeg falder til herovre.... Nå ja...og köttbullar.... Hvad er der ellers lige at sige!? *tænke*...ikke så meget, tror jeg. Når jeg kommer på mere, så kigger jeg forbi igen. Ha´ en go´ dag!
vincent Besvaret June 2, 2003 Rapporter Besvaret June 2, 2003 Jamen endnu engang velkommen til! ... og håber så snart du er med på en cafétur eller noget
Gio Besvaret June 2, 2003 Rapporter Besvaret June 2, 2003 Vincent: Jeppers...det kan du tro. Nu skal jeg dog lige have lidt mere styr på min lejlighed...så er jeg skam frisk på en pils på Lilletorget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu