Gio Skrevet May 25, 2003 Rapporter Skrevet May 25, 2003 Jeg skal love for de sidste par dage har været stille herinde. Næsten som stilhed før stormen!? Er alle taget på tidlig ferie, oder was? Nå..men, om ikke andet, så kan jeg da lige ønske alle en go´ weekend. Og pas nu på! Om en uge præcis sidder jeg selv i Malmö...og så var der vist noget med et Slagthüs der skulle lægges ned...
Gio Besvaret May 25, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret May 25, 2003 Jeg skal love for de sidste par dage har været stille herinde. Næsten som stilhed før stormen!? Er alle taget på tidlig ferie, oder was? Nå..men, om ikke andet, så kan jeg da lige ønske alle en go´ weekend. Og pas nu på! Om en uge præcis sidder jeg selv i Malmö...og så var der vist noget med et Slagthüs der skulle lægges ned...
Persson Besvaret May 25, 2003 Rapporter Besvaret May 25, 2003 Du må have skræmt dem alle væk ;-) Personligt vil jeg undskylde mig med en ondsindet influenza som har formået at holde mig væk fra min pc i mere end 4 dage (det er længere tid end en ferie til spanien kan formå). God weekend til dig også
swoop Besvaret May 28, 2003 Rapporter Besvaret May 28, 2003 Og min dårlige undskyldning er små 3 ugers ferie til London & Lanzarote :-)
ulmus Besvaret May 30, 2003 Rapporter Besvaret May 30, 2003 Ja, jeg har såmænd været 6 dag i vores dejlige hovedstad. Jeg manglede nogle billeder til min hjemmeside om Stockholm, som er under produktion. www.ulmus.dk
Guest csa Besvaret May 31, 2003 Rapporter Besvaret May 31, 2003 og jeg har lavet eksamensopgave ....puh det er kedeligt når det er så godt vejr
Guest bent Besvaret June 1, 2003 Rapporter Besvaret June 1, 2003 -> Ulmus: Hvilken flot hjemmeside, du har fået produceret, bravo. - Det er lige før, at jeg starter bilen og kører til Stockholm for at opleve (det er også min store drøm engang).
ulmus Besvaret June 3, 2003 Rapporter Besvaret June 3, 2003 Tak for rosen, Bent J. Hvis du bestemmer dig for at tage afsted, så kontakt mig lige, jeg har nogle gode hotel-tips.
Guest bent Besvaret July 12, 2003 Rapporter Besvaret July 12, 2003 Ulmus: Tak skal du have, jeg vil vende tilbage til det, når jeg får tid til Stockholm (har lige været i Finland/Vasa/Kaskö en uge, men det skulle gå så stærkt, at flyet var den eneste mulighed).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu