Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal love for de sidste par dage har været stille herinde. Næsten som stilhed før stormen!? Er alle taget på tidlig ferie, oder was? Nå..men, om ikke andet, så kan jeg da lige ønske alle en go´ weekend. Og pas nu på! Om en uge præcis sidder jeg selv i Malmö...og så var der vist noget med et Slagthüs der skulle lægges ned... happy.gif

Besvaret

Jeg skal love for de sidste par dage har været stille herinde. Næsten som stilhed før stormen!? Er alle taget på tidlig ferie, oder was? Nå..men, om ikke andet, så kan jeg da lige ønske alle en go´ weekend. Og pas nu på! Om en uge præcis sidder jeg selv i Malmö...og så var der vist noget med et Slagthüs der skulle lægges ned... happy.gif

Besvaret

Du må have skræmt dem alle væk ;-) Personligt vil jeg undskylde mig med en ondsindet influenza som har formået at holde mig væk fra min pc i mere end 4 dage (det er længere tid end en ferie til spanien kan formå). God weekend til dig også

Besvaret

og jeg har lavet eksamensopgave ....puh det er kedeligt når det er så godt vejr sad.gif

Besvaret

-> Ulmus: Hvilken flot hjemmeside, du har fået produceret, bravo. - Det er lige før, at jeg starter bilen og kører til Stockholm for at opleve (det er også min store drøm engang).

• 1 month later...
Besvaret

Ulmus: Tak skal du have, jeg vil vende tilbage til det, når jeg får tid til Stockholm (har lige været i Finland/Vasa/Kaskö en uge, men det skulle gå så stærkt, at flyet var den eneste mulighed).

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...