Guest thygesen Skrevet June 4, 2003 Rapporter Skrevet June 4, 2003 Hejsa Alle.. Ja så oprandt dagen hvor tre unge tossede danskere flyttede ind i deres 5 værelses lejlighed på Gasverksgatan. En har fået personnummer 2 dage efter indflytning, de andre to mangler endnu... men vi er klar til at gøre malø usikker.. så pas på.. vi håber på at kunne deltage i et fælles arrangement en dag, da det jo altid er rart at kende flere herovre.
Guest thygesen Besvaret June 4, 2003 Rapporter Besvaret June 4, 2003 Hejsa Alle.. Ja så oprandt dagen hvor tre unge tossede danskere flyttede ind i deres 5 værelses lejlighed på Gasverksgatan. En har fået personnummer 2 dage efter indflytning, de andre to mangler endnu... men vi er klar til at gøre malø usikker.. så pas på.. vi håber på at kunne deltage i et fælles arrangement en dag, da det jo altid er rart at kende flere herovre.
vincent Besvaret June 5, 2003 Rapporter Besvaret June 5, 2003 helt i tråd med Thomas vil jeg byde jer velkommen til
Guest thygesen Besvaret June 5, 2003 Rapporter Besvaret June 5, 2003 Vi takker og bukker.. Har lige modtaget de to andre personnummere og vores ikea møbler.. ud af syv dele, var der mangler på de tre.. fantastisk flot af ikea.. don't you just love them..
Guest thomas Besvaret June 6, 2003 Rapporter Besvaret June 6, 2003 Det er derfor de er billige, man laver selv møblerne færdige...og fremstiller de dele der mangler. Herovre vil du se det igen sommetider, de er hammergode til service, men kvalitet kan til tider godt halte lidt. Håndværkere er ikke så gode til den sidste lille finish m.v. "Godt nok" anvendes ret tit, det har jeg selv set efter at have fået malet noget på bilen. Hmmm...hvis de var lige så gode til kvalitet som de generelt går op i deres små haver, så var det verdens mest fuldendte land. Men hvad...overordnet er det bare at læne jer tilbage og nyde landsdelen, de er nu ikke så langt fra os Sjællændere de kære Skåninge.
Gio Besvaret June 6, 2003 Rapporter Besvaret June 6, 2003 Thygesen & Co.: Velkommen til! Håber i bliver glade for det herovre. Selv er jeg også i indkøringsfasen....*damn* der er meget at se til! hehe
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu