Guest copyman Skrevet June 6, 2003 Rapporter Skrevet June 6, 2003 Hej Er der nogen som er friske på at lave noget hyggeligt her i pinsen?, kunne være en tur i folkets park, en tur på cafe eller stranden eller??. Håber at der er nogle friske folk derude, kunne være hyggeligt at møde nogle nye ansigter, så håber at vi måske kunne finde ud af noget, jo flere des bedre
Guest copyman Besvaret June 6, 2003 Rapporter Besvaret June 6, 2003 Hej Er der nogen som er friske på at lave noget hyggeligt her i pinsen?, kunne være en tur i folkets park, en tur på cafe eller stranden eller??. Håber at der er nogle friske folk derude, kunne være hyggeligt at møde nogle nye ansigter, så håber at vi måske kunne finde ud af noget, jo flere des bedre
vincent Besvaret June 7, 2003 Rapporter Besvaret June 7, 2003 Jeg kan ikke mandag, men er frisk til noget i morgen
spiff Besvaret June 7, 2003 Rapporter Besvaret June 7, 2003 Hejsan... Jeg er frisk på et eller andet i løbet af søndagen...
Guest hopla02 Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 Vill gerne men er på job:-(, og har planer for aftenen. Måske en anden gang.
Gio Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 Hvis der er damer...så er jeg let at overtale! ;-D Ej...er nu ikke noget kriterie. men det kunne da være ganske morsomt at komme lidt ud. Jeg må jo ærligt indrømme, at det primært er min lokale Coop Konsum der har set mest til mig i den forgangne uge. Men omvendt...så er jeg jo heller ikke færdig heroppe. Man burde jo komme helt på plads, inden man begynder at futte ud og flagre....eller...tja...*tænke*
vincent Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 Måske det var på tide at komme med nogle forslag før det er for sent ... må indrømme det er for sent for mig nu, jeg får middagsgæster kl. 17 men mht. at I andre skulle mødes?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu