Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kan forstå at i har festival i Malmö for tiden ? Er der nogen der har besøgt den ? Set noget godt musik ? Selv regner jeg med at i set i hverfald Lisa Nillson og måske Mew hvis jeg kan hold vågen på Fredag.

Besvaret

Jeg kan forstå at i har festival i Malmö for tiden ? Er der nogen der har besøgt den ? Set noget godt musik ? Selv regner jeg med at i set i hverfald Lisa Nillson og måske Mew hvis jeg kan hold vågen på Fredag.

Besvaret

25.000 mennesker til Wilmer X på Storan igår. Og er lige kommet oppe fra byen med bus. Der er sort af mennesker. Har desværre ikke været deroppe endnu i party-medfør.

Besvaret

Jeg havde ellers glædet mig til et billigt grin over Hammerfall i aften. I stedet kommer dog Hardcore superstar og havde det ikke været for en lille tur på Lilla torget for 3-4 uger siden havde jeg aldrig kendt til dem. Men det var således at de sad inde i den lille musikbutik på hjørnet af torget og fyrede den for sindssygt af. Voldsomt sjovt at se inde i sådan en lille butik og faktisk ret cool live. Checkede deres cdére ud, men det var lidt fladt. Det er sådan lidt punk blandet med lidt rock/pop mest af alt pga. forsangeren. Men ellers hænger alle punk klicherne ved dem. Jeg har kun set lidt af The Ark, The Haunted og så ellers hængt ud over i Kulturmanegen. Mew skal jeg også klemme ind. Bliver dog så hurtig træt af alt andet end deres Dallas burgere oppe i selve byen happy.gif Oh jo og se det der "lysshow" hvor de kaster det op på den bygning på Gustav A det er sgu et kig værd!

Besvaret

Jeg har været nede og kigge et par gange ... damn der er mange mennesker. Og deres dragebådsrace, skulle være et kig værd happy.gif På sveriges største festival kræver det jo en masse musik og en masse mad til at fodre bæsterne. Der er en masse boder på Gustav hvor man kan få grillspyd. Ligemeget hvor man går hen er der ca. 5 minutters kø. Halvdelen af byen er blevet spærret af for trafik - også busserne er blevet omlagt. Desuden er bonus'en jo at al musikken er ganske gratis happy.gif

Besvaret

Var der i øvrigt nogen der så det der fyrværkeri i fredags? Skulle have været pænt specielt fordi det var om dagen og specielt designet til dette? Skal også se fyrværkeriet i morgen, det bliver jeg sgu aldrig træt af. Nu smutter jeg op på stortorget til Hardcore Superstar! happy.gif

Besvaret

Jeg havde regnet med mange mennesker men det var da lidt FOR vildt.På et tidspunkt kunne man hverken komme frem eller tilbage.Det var ikke så rart, så jeg besluttede mig til at nøjes med Lisa Nilsson og hvad jeg lige kom forbi. Der ligger lidt billeder her: Forhåbentligt skulle det gerne kunne ses at jeg har fået nyt kamera siden Helsingborgs festivalen :-)

Besvaret

...er det bare mig?...eller er Lisa Nilsson gået hen og blevet lidt buttet hist og her!? *s*

Besvaret

Tjo, hun snakkede også noget om at have " för mycket fläsk".Det outfit hjælper nok heller ikke. Jeg synes nu hun er lækker nok. Jeg synes der var lidt for dårligt at hun ikke sang "en kort en lång", når der var så mange danskere i byen.Og så irriterede det mig at hun kaldte "Himlen rundt hörnet" hendes første, når hun har lavet 2 plader inden, men dem vil hun måske ikke være ved ?

Besvaret

Tja...Himlen runt hörnet var gennembruddet i DK. De to andre kender de færreste danskere, selvom der faktisk var et mindre radiohit på den allerførste. Men...endnu en stjerne der tåger.... *g*

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...