Guest palle Skrevet September 4, 2003 Rapporter Skrevet September 4, 2003 Så er det tid at få gang i køerne, og spille lidt pool. Onsdag d. 10/9 (næste uge) Jeg foreslår vi spiller bedst af 5 spil, vinderen går videre, og ved simpel lodtrækning findes næste modstander. Pris, tja...det koster 49 SEK per person per time, så kan man jo selv bestemme hvor længe man vil spille. Vi kan jo evt. smide 10-20 kr per næse, og vinderen tager puljen ??? (kun et foreslag) Til jer der ikke kender Interpool, så kan det fortælles, at de har nok Malmö's bedste borde, og køer i fiber (100% lige). Rigtig godt udstyr ! Send et mail med tilmelding, bare så vi har en ide om hvor mange der dukker op. hansenpalle32@hotmail.com
Guest palle Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Så er det tid at få gang i køerne, og spille lidt pool. Onsdag d. 10/9 (næste uge) Jeg foreslår vi spiller bedst af 5 spil, vinderen går videre, og ved simpel lodtrækning findes næste modstander. Pris, tja...det koster 49 SEK per person per time, så kan man jo selv bestemme hvor længe man vil spille. Vi kan jo evt. smide 10-20 kr per næse, og vinderen tager puljen ??? (kun et foreslag) Til jer der ikke kender Interpool, så kan det fortælles, at de har nok Malmö's bedste borde, og køer i fiber (100% lige). Rigtig godt udstyr ! Send et mail med tilmelding, bare så vi har en ide om hvor mange der dukker op. hansenpalle32@hotmail.com
swoop Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Hej Palle, Jeg var lige ved at skrive ja til arrangementet... indtil jeg så datoen. 10/9 er jeg 'indkaldt' til diskussion omkring malmo.se hos Malmö kommune ... så jeg må desværre melde pas .. nederen!
Guest palle Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Jamen, på utallige opfordrigner fra Swoop, ændres det hermed til TORSDAG 11/9 .... BEMÆRK...NY DATO...altså, ÆNDRING I TIDSPUNKTET... hehehe (Bare så Swoop opdager, at han nu SKAL tilmelde sig) LODTRÆKNING KL. 19.00, det er jo ikke forbudt at møde lidt tidligere og varme op ;o)
swoop Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Utallige? Hva mener du? Jeg spurgte da kun 5-6 gange .. ;-) Men som sagt.... er jeg klar på en omgang pool. Og husk, jeg bliver pisse sur, hvis jeg taber *GG*
vincent Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Det kan godt være at du bliver sur hvis du taber Allan, men jeg bliver skuffet hvis jeg vinder Se det som en tilmelding Palle!!
Guest totter Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Ah mand Pool?! Hvorfor dog ikke "the real thing" = Billiard! Den første dato er vist også der der er landskamp!!! Om jeg kommer torsdag vender jeg lige tilbage med, ellers kan det være jeg blot dukker op.
Guest palle Besvaret September 4, 2003 Rapporter Besvaret September 4, 2003 Totter ...tsk tsk tsk... hehehe....dansk keglebillard foregaar jo normalt i ..... DANMARK hehehe ... Ellers finde du da bare stedet, og kalder stormtropperne sammen ;o) Haaber du dukker op. Jeg er 100% sikker paa de ogsaa servere fadoel i baren :o)
Guest rintintin Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Jeg er for nylig flyttet til Malmø, og vil gerne lære nogle mennekser at kende, og vil høre om det er i orden jeg dukker op, selvom jeg er stinkende dårlig til pool - jeg kender ikke engang reglerne 100%
swoop Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Rintintin; Ja ok, hvis du kun er stinkende dårlig er du stadig bedre end flere af os (Vincent og mig, sorry Vincent;-) ). Nej pjat til side, der er naturligvis plads til store og små (dvs mig), gode og dårlige (dvs mig) - så mød op!
Guest palle Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Rintintin...Velkommen i Malmö. Du er MERE end velkommen til at komme på torsdag. Det er jo mere for at mødes at vi laver det her, og ikke for at finde stor-mesteren i pool.
vincent Besvaret September 5, 2003 Rapporter Besvaret September 5, 2003 Det skal sq blive godt at skyde til de der kugler igen og få nogle fadøl
Guest zeni Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 Bemærk at der i avisen "Malmö Magasin" i torsdags var en artikel om poolsteder i Malmö med en beskrivelse af kvaliteten på stederne samt priser. Ret godt.
Guest palle Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 Zeni, den artikel må du meget gerne gemme. Jeg vil da godt lige ha' et kig på den ;o)
Guest totter Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 Jeg var ikke mindre end amtsmester 2 år i træk i fantastiske Greve Amt. Nummer 8 i Danmarks mesterskaberne i Tønder og året efter nummer 412 (i pisse lorte Køge) At det så ligger 11 år tilbage nu og jeg ikke rigtig har spillet siden er jo så noget HELT andet Pool spillede jeg sidst i Yugoslavien (jep det hed det stadig dengang
Guest palle Besvaret September 9, 2003 Rapporter Besvaret September 9, 2003 Totter, er du klar ??? Med dig er vi oppe på 10 stk. ! Og, ingen undskyldning for pigerne.... 4 er allerede tilmeldt ! Og, jeg er sikker på, vi har en sikker vinder i Totter ;o)
Guest totter Besvaret September 9, 2003 Rapporter Besvaret September 9, 2003 Jeps jeg kan jo ikke "blære" mig uden at møde op Jeg er dog ikke helt sikker på jeg når det til klokken 19...Men jeg skal nok skynde mig ;)
Guest lene Besvaret September 9, 2003 Rapporter Besvaret September 9, 2003 jag er lige blevet overtalt til at komme, på trods af manglende pool kendskab :-), men hur kommer jag dit og hvor kan man parkere??? bor ikke i Malmø
vincent Besvaret September 10, 2003 Rapporter Besvaret September 10, 2003 Det ligger hér: Stort pic: http://www.bropendler.com/images/stora.nygatan2.gif Lille pic: http://www.bropendler.com/images/stora.nygatan.gif Hvis der er ledige pladser kan der parkeres på gaden, ellers er der flere steder i nærheden man kan parkere ... Er der nogen der lige kan komme med gode forslag til parkering?
Guest jesper Besvaret September 10, 2003 Rapporter Besvaret September 10, 2003 Tja...nu har jeg jo også pludselig tid! Så mon ikke man skulle tage med!? *s*
Guest aka Besvaret September 10, 2003 Rapporter Besvaret September 10, 2003 Og hvis der så lige er en, der kan finde en til at tage min vagt, ja så er Jeg også klar...Og en til at køre mig hjem, da jeg ikke lige bor i Malmø. *s* Fedt initiativ, men jeg må desværre have det til gode!
Guest jesper Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Totter skal spille med handicap og omvendt kø!! Ellers tør jeg ikke komme... Eller også...JA..Totter! Vi skal på hold sammen! ;-)
Guest palle Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Hold sammen ???? Næh... vi spiller individuelt... lodtrækning kl. 19.00.... bedst af 5 ;o) Men, der er RIGELIGT med borde, så alle kan spille så meget de har lyst til
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu