Guest jesper Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Ok..well...så må jeg jo bide i filten! hehe Hvordan finder vi hinanden?? Jeg havde regnet med at køre med Swoop, men han kommer ikke.
Guest palle Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Tak til alle der dukkede op iaften. KANON at se at saa mange havde lyst til at spille pool, og moedes. Rart at faa sat lidt ansigter paa alle jer der skriver herinde. Jeg talte 14 personer, og det er jo fint saadan en torsdag aften. De gaar ioevrigt rygter om, at vores ukronede STORMESTER, Totter, (som ikke deltog i turneringen, da han kom lidt senere) blev slaaet 2 gange af Sanni ... Kan Totter selv af/bekraefte dette forloeb ???
Guest jesper Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Totterrrrrrr....det hørte jeg ikke noget om!!? ;-) Men men men...tak til alle der var der! Det var forrygende hyggeligt! Næste arrangement må være en bytur. Totter (igen) kender de (billige) fede spisesteder omkring Möllan. Og så turer vi på bævver-ding bagefter (Skolegatan). Var det ikke en idé?
vincent Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Vil bare lige sige tak for en top nice aften Gio> lyder godt med en bytur med evt. restauranttur først med henvisning fra vores restaurationsmester Totter, og så senere et eller andet fest-agtigt
Guest totter Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Alt er sandt. Næste gang spiller vi om 10.000kr
Guest totter Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Ved Møllen ligger der restaurant Möllan. Som er et super hyggeligt og ærke svensk sted. Det er mest unge folk der, men det er ikke sådan noget overdrevet cafe halløj. Maden er ganske god og stemningen er helt i top. Igen ved Møllevangstorget ligger de "to markiser". Byens bedste pizza! Og skal det være lidt stærkt også kan jeg anbefale en Mexicana (nummer 49 hvis jeg ikke husker galt . Mmmmmm. Lidt fra selve torget ligger "Thai Thai" som har super billig mad (35kr!) som selvfølgelig ikke smager som på "Krua thai" som i øvrigt ligger på selve torget, men til 35kr er det lækkert nok til frokost. Jeg er frisk nok på lidt mad og x antal øl. I finder bare en dato eller to.
Guest klaus! Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Tjena... Vil bare lige sige tak for en hyggelig aften, selvom jeg fik klø i 6 ud af 8 spil ;o) Og så er jeg ked af at jeg måtte gå lidt tideligt pga. ondt i halsen, men i dag sider jeg med ondt i hovedet, halsen og har det generelt helt igennem skidt! Tak for en hyggelig aften!
Guest helle Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Hejsa! Tak for en hyggelig aften... Nu gik vi lidt tideligt hjem, så jeg ville bare lige vide - hvem vandt? KH Helle. PS. Jeg glæder mig til vi skal ud og spise og i byen
Gio Besvaret September 12, 2003 Rapporter Besvaret September 12, 2003 Palle rev sejren hjem!...med mig som blævrende pool-vrag på en ustabil anden-plads. :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu