Guest malerbrian Skrevet September 8, 2003 Rapporter Skrevet September 8, 2003 min morbror købte et sommerhus for 2 år siden og er nu flyttet fast derover. han har fået åbnet en fastnetforbindelse og havde taget alle sine telefoner med fra danmark, men telefonstikne passer ikke. kan man bare købe et svensk telefonstik hvor man sætter et modularstik (rj11)i eller skal han også have nye telefoner
Guest malerbrian Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 min morbror købte et sommerhus for 2 år siden og er nu flyttet fast derover. han har fået åbnet en fastnetforbindelse og havde taget alle sine telefoner med fra danmark, men telefonstikne passer ikke. kan man bare købe et svensk telefonstik hvor man sætter et modularstik (rj11)i eller skal han også have nye telefoner
Admin Besvaret September 8, 2003 Rapporter Besvaret September 8, 2003 Det kommer an på telefonen.Jeg kunne få den ene telefon til at virke, men ikke den anden og mit modem.Det er nogle ledninger der skal byttes om i stikket, men jeg husker ikke hvilke. Desuden skal man ikke regne med at kunne bruge vis nummer funktion da den ikke er ens. Man kan dog få telefoner der kan stilles om, så den kan bruges i alle de nordiske lande.
dan Besvaret September 9, 2003 Rapporter Besvaret September 9, 2003 Jeg havde samme problem. Men jeg købte bare nogle svenske stik i Grangården, og så skilte jeg dem ad, og satte ledningerne på to af de tre pinde der er i det svenske stik, og så virkede de helt som de plejer. Min vis nummer virker dog heller ikke så den er meldt fra igen hos Telia.
Guest julie Besvaret September 9, 2003 Rapporter Besvaret September 9, 2003 Vi har en B&O telefon hvor vi bare har sat et stik fra en svensk telefon over i og det virker i fint, og vis nummer funktionen.
dan Besvaret September 11, 2003 Rapporter Besvaret September 11, 2003 Hmm, jeg har også en B & O og den virker ikke. Den virkede i DK, så det kan være det har har noget med typen at gøre.
Guest julie Besvaret September 17, 2003 Rapporter Besvaret September 17, 2003 Vores er sådan en trådløs beocom 6000
Guest lene Besvaret September 20, 2003 Rapporter Besvaret September 20, 2003 Julie, hvor har du fundet et svensk stik der lige passer ? Vi har også en Beocom 6000, men kan ikke finde et stik der er passer.Vi kan godt finde et stik med det fire-benede stik i den ene ende, men den lille plastic-clips der skal ind i den sorte dims der samler telefonstik og strømledning, er for bred. Har du været i en B&O forretning ? På forhånd tak. Lene
Guest julie Besvaret September 26, 2003 Rapporter Besvaret September 26, 2003 Hej Lene Vi har bare taget stikket fra en almindelig svensk telefon hvor der var sådan et lille firkantet plastik stik i den en ende, og det passede fint ind i den der samledims hvor strømmen også sidder i.
Guest lene Besvaret October 6, 2003 Rapporter Besvaret October 6, 2003 Hej Julie Tak for hjælpen. Vi endte dog med at købe en ny base. Det var efter råd fra en B&O forhandler. Så er vi sikre på at det er godkendt. En danske telefon er nemlig ikke godkendt til brug i Sverige, og det ville være møg-ærgerligt hvis der skete noget og forsikringen så ikke dækker. Vi følte os dog alligevel til grin da vi betalte 1.300 SEKk for en sort plastic boks på størrelse med en madkasse. Men nu fungerer den i det nye hus i Trelleborg :-) Hilsen Lene - en glad danske der lige er flyttet Skåne
ulmus Besvaret October 7, 2003 Rapporter Besvaret October 7, 2003 Jeg har taget en DanMark telefon med fra Danmark. Nej, jeg har ikke stjålet den, men købt den på et loppemarked. Stikket blev skiftet ud med et svensk, og ledningerne byttet lidt rundt, og den fungerer bedre end den svenske telefon, jeg købte herovre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu