Jump to content

Historier til Øresunddirekt

Recommended Posts

Skrevet

Hej derude Mit navn er Hans Kristensen og jeg laver nyheder på Øresunddirekt.com. Vi er meget interesserede i at lave en historie med og om jer når I engang imellem mødes ude i byen. Et eksempel kunne være at mødes med nogle af jer, når I mødes til et slag pool eller tager til en koncert. Idéen er så at følge jer i lidt tid som en slags fluen på væggen og selvfølgelig også snakke lidt med jer om at bo i Sverige og om hvorfor I benytter jer af dette site osv. Desuden er vi interessede i at høre om jeres oplevelser af Øresundsregionen - Hvad var godt og skidt da I flyttede og hvilke problemmer oplever I til dagligt som beboer i regionen. Håber at det har jeres interesse Med venlig hilsen Hans Kristensen hak@itst.dk Øresunddirekt

Besvaret

Hej derude Mit navn er Hans Kristensen og jeg laver nyheder på Øresunddirekt.com. Vi er meget interesserede i at lave en historie med og om jer når I engang imellem mødes ude i byen. Et eksempel kunne være at mødes med nogle af jer, når I mødes til et slag pool eller tager til en koncert. Idéen er så at følge jer i lidt tid som en slags fluen på væggen og selvfølgelig også snakke lidt med jer om at bo i Sverige og om hvorfor I benytter jer af dette site osv. Desuden er vi interessede i at høre om jeres oplevelser af Øresundsregionen - Hvad var godt og skidt da I flyttede og hvilke problemmer oplever I til dagligt som beboer i regionen. Håber at det har jeres interesse Med venlig hilsen Hans Kristensen hak@itst.dk Øresunddirekt

Besvaret

Tja, jeg skulle da ikke have noget imod at I var med til nogle af vores arrangementer, så vidt jeg kan se ud fra en søgning på "social" på jeres hjemmeside er i rimeligt udækket på dét område ... medmindre i vil medtage myndigheder og nævn happy.gif

Besvaret

Lyder som en kanon ide ! Lidt opmærksomhed er aldrig dårligt, tænkt hvis vi kunne vække nogle af politikerne !

Besvaret

Jeg synes det lyder som en god ide, og der er ingen skade i det, for man får godt nok ikke vækket politikerne, men man får da sat noget fokus på det hele.. God ide..

Besvaret

Hvem er det lige man får sat fokus på, og hvem er det lige der læser det. Personligt syntes jeg ikke øresunddirekt.com er særlig oplysende...

Besvaret

De kunne jo overveje at begynde at linke til "private" hjemmesider også, i stedet for bare til myndigheder. Når øresunddirekt godt vil være så oplysende som muligt kan de vist ikke ignorere sunddebatten vel?

Besvaret

Ja, jeg kan kun sige, at når man har hørt en af top-personerne fra Øresunddirekt sidde i radioprogrammet af næsten samme navn nedlandende sige, at "vi ville ønske, at man ville bruge os istedet for alle de der selvbestaltede hjemmesider" med tydelig adresse til "vores" forum, så kan man måske tvivle lidt på hensigterne med henvendelsen fra Hans Kristensen. Men kom kun an - vi er vel åbne for alt, der kan udbrede kendskabet til siden og skabe nogle kontakter til vidende personer.

Besvaret

Hvad med at lave en artikel om den diskrimination der åbenlyst foregår overfor danskere, der vil benytte det svenske sygehusvæsen. Jeg har fra flere sider hørt om danskere, der er blevet afvist på vårder/sygehuse, fordi de netop var danskere, og ikke betalte skat i Danmark. Er det rimeligt ? Er man dansker, og betaler sin skat i Danmark, så må man gå hjem igen! Danskere er sociale bedragere har borgmesteren i Malmø sagt - tak for kaffe!

Besvaret

Hmm ... men det er jo bare endnu et af de lysende eksempler på paveskrankeri over for grænsegængere. Når offentlige personer begiver sig ud i områder de ikke ved noget om så trækker de ofte på deres egen "fornuftighed" og "retfærdighed" i stedet for at holde sig til de gældende regler.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...