Guest jesper Skrevet October 17, 2003 Rapporter Skrevet October 17, 2003 Med risiko for at få at vide jeg har kedet mig, så kan jeg oplyse om at www.sunddebat.com nu kan tilbyde ikke mindre end: 5279 indlæg fordelt på 806 sider! Steen...det var sgu´ en go´ idé du fik dengang! Tillykke
Guest jesper Besvaret October 17, 2003 Rapporter Besvaret October 17, 2003 Med risiko for at få at vide jeg har kedet mig, så kan jeg oplyse om at www.sunddebat.com nu kan tilbyde ikke mindre end: 5279 indlæg fordelt på 806 sider! Steen...det var sgu´ en go´ idé du fik dengang! Tillykke
Guest toft Besvaret October 17, 2003 Rapporter Besvaret October 17, 2003 Og her er så nr. 5280 whoohoo
Guest klaus Besvaret October 20, 2003 Rapporter Besvaret October 20, 2003 OK... Jeg vil gerne beskylde dig for at have kedet dig en anelse
Guest jesper Besvaret October 20, 2003 Rapporter Besvaret October 20, 2003 Klaus: Jeg forsøger at få dagene til at gå på bedste beskub.
Guest martin Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Jeg vil faktisk gå så langt at kalde dig en god gammeldags nørd Gio :-)
vincent Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Thygesen> nu skal du ikke opmuntre ham vel!
Guest thomas Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Ja - sunddebatten er fantastisk stor. Men jeg tror faktisk, det er lykkedes mig at finde et spørgsmål til panelet, som ikke er stillet før. (Trommehvirvel) Når jeg flytter fra Københavns Kommune - kan jeg så forvente at kunne låne bøger på de københanvske biblioteker, når jeg får mit pendler-sygesikringskort i slutningen af november?
ulmus Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Ja, man kan godt låne bøger på Københavnske biblioteker på sit pendler-sygesikringskort. (Jeg tjekkede lige for en sikkerheds skyld på Hovedbiblioteket, som bekræftede).
Guest thomas Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Ulmus-> Nåmen tak fordi du gad og ringe til dem for mig... ...det ku' jeg jo ligesom selv ha' gjort!
swoop Besvaret October 23, 2003 Rapporter Besvaret October 23, 2003 Nu er jeg ikke pokkers meget til biblioteker (faktisk har jeg ikke været på et siden starten slutningen af 80'erne), men kan man bruge hvilket som helst af de storkøbenhavnske biblioteker. Eller er det begrænset til den kommune man er fraflyttet fra/betaler skat til?
ulmus Besvaret October 24, 2003 Rapporter Besvaret October 24, 2003 Man kan låne på alle biblioteker i DK - også hvis man er på ferie i Jylland!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu