vincent Skrevet October 21, 2003 Rapporter Skrevet October 21, 2003 Nogen der har oplevelser med denne type af naboer? Ikke for at være diskriminerende, men disse indvandrere støjer EKSTREMT meget efter kl. 22. Vi snakker støj i stil med løbetræning for børn i lejligheden efter kl. 2 om natten ... ofte afprøvning af tågehorn mv. (det er min overbo). OG dette IKKE for sjov. Blev f.eks vækket at overboens tågehorn kl. 7.36 søndag morgen efter en bytur - og jeg sover normalt tungt til kl. 13 i de tilfælde Jeg ved godt at jeg burde tale med vedkommende, men er bange for at jeg ville komme til at svine dem til. Kan det anbefales at klage direkte til foreningen?
vincent Besvaret October 21, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 21, 2003 Nogen der har oplevelser med denne type af naboer? Ikke for at være diskriminerende, men disse indvandrere støjer EKSTREMT meget efter kl. 22. Vi snakker støj i stil med løbetræning for børn i lejligheden efter kl. 2 om natten ... ofte afprøvning af tågehorn mv. (det er min overbo). OG dette IKKE for sjov. Blev f.eks vækket at overboens tågehorn kl. 7.36 søndag morgen efter en bytur - og jeg sover normalt tungt til kl. 13 i de tilfælde Jeg ved godt at jeg burde tale med vedkommende, men er bange for at jeg ville komme til at svine dem til. Kan det anbefales at klage direkte til foreningen?
Gio Besvaret October 21, 2003 Rapporter Besvaret October 21, 2003 Hej Vince... Som www.bostad.se skriver i http://www.bostad.se/ArticlePages/200310/14/20031014145702_vb229/20031014145702_ vb229.dbp.asp, så er det nok smartest at snakke med grannarne først. Og hvis ikke det hjælper, så må der en direkte klage til
vincent Besvaret October 22, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret October 22, 2003 Hej Jesper. Tak for linket. Det kan godt være jeg bliver nødt til at tale pænt til dem først, før jeg snakker med foreningen. Havde ellers overvejet at gå i Bauhaus og købe noget strøkalk og en skovl
Gio Besvaret October 22, 2003 Rapporter Besvaret October 22, 2003 Plejer det ikke at være syret kalk man bruger? *g* ...nå, spøg til side. Du må op og palav´re med dem.
darksaint Besvaret October 22, 2003 Rapporter Besvaret October 22, 2003 Jeg havde en overbo som mente at man kunne støje feste og spille højt ALLE ugens dage i starten åbnede han slet ikke døren når jeg bankede på - heldigvis for mig bor formanden for ejendomsforeningen i samme opgang som mig så hver gang han skejede ud hentede jeg blot formanden så 3. gang sendte jeg en skriftlig klage til HSB det er nu 1½ år siden da har ham ikke larmet noget af betydning...vil lige nævne at jeg fint kan tollerere støj fredag og lørdag aften giden bare ikke onsdag nat :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu