Jump to content

Navne-Nummerplader

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Jeg søgte lidt men kunne ikke finde noget omkring mit spørgsmål. Jeg søger information omkring "navne plader" her i sverige, hvor meget det koster, hvor længe de gælder, er de "låst" til en bil eller kan man tage dem med sig.. Nogen som ved hvor man kan finde sådan information?

Besvaret

Hejsa Jeg søgte lidt men kunne ikke finde noget omkring mit spørgsmål. Jeg søger information omkring "navne plader" her i sverige, hvor meget det koster, hvor længe de gælder, er de "låst" til en bil eller kan man tage dem med sig.. Nogen som ved hvor man kan finde sådan information?

Besvaret

Ej hvor sjovt .. mig og Palle snakkede faktisk om dette i morges da vi så en bil der overhalede med nummerpladen "WROOOM" happy.gifhappy.gifhappy.gif Jeg mente det var omkring samme pris som i DK (7.000,-) men det ser ud til at personlige nummerplader kun koster 6.000,- SEK. Så man sparer lidt på det ved at køre på SE plader ... men ok ... vi vidste jo i forvejen vi sparede penge ved at køre på SE plader *GG*

• 2 months later...
Guest jesper
Besvaret

Hej! Der kan jeg hjælpe! Du sender bud efter en folder fra sitet, du selv nævner. I denne folder er der mulighed for at udfylde om det er mc plader eller almindelige plader du ønsker! God Påske! Jesper, Sundspromenaden

• 2 years later...
Besvaret

hmmm.. den kommentar lugter en anelse af brugt stik pille :rolleye: men hvad er det man siger: når man er i Rom, så gør man som turisterne .. blond-plate.jpg Må med skam i stemmen indrømme at det ikke er mig der har tagt foto'et - og jeg desværre heller ikke har mødt ejeren :love::tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...