Guest tommy Skrevet January 14, 2004 Rapporter Skrevet January 14, 2004 Hejsa Jeg søgte lidt men kunne ikke finde noget omkring mit spørgsmål. Jeg søger information omkring "navne plader" her i sverige, hvor meget det koster, hvor længe de gælder, er de "låst" til en bil eller kan man tage dem med sig.. Nogen som ved hvor man kan finde sådan information?
Guest tommy Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Hejsa Jeg søgte lidt men kunne ikke finde noget omkring mit spørgsmål. Jeg søger information omkring "navne plader" her i sverige, hvor meget det koster, hvor længe de gælder, er de "låst" til en bil eller kan man tage dem med sig.. Nogen som ved hvor man kan finde sådan information?
Guest jesper Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Du kan læse alt om personlig skylt lige her: http://www.ore.vv.se/uppdrag/index.htm /Jesper
Guest nikolaj Besvaret January 14, 2004 Rapporter Besvaret January 14, 2004 Ej hvor sjovt .. mig og Palle snakkede faktisk om dette i morges da vi så en bil der overhalede med nummerpladen "WROOOM" Jeg mente det var omkring samme pris som i DK (7.000,-) men det ser ud til at personlige nummerplader kun koster 6.000,- SEK. Så man sparer lidt på det ved at køre på SE plader ... men ok ... vi vidste jo i forvejen vi sparede penge ved at køre på SE plader *GG*
dan Besvaret January 15, 2004 Rapporter Besvaret January 15, 2004 Jeps - og så gælder de i ti år, hvor de i DK kun gælder i 8 år.
Admin Besvaret April 3, 2004 Rapporter Besvaret April 3, 2004 Jeg synes ikke man ser mange personlige skilte i Sverige. Kan det være at der er lidt jantelov i det ?
ulmus Besvaret April 3, 2004 Rapporter Besvaret April 3, 2004 Jeg synes da, at jeg af og til støder på nogle her i Malmö. Så hvad mener du med mange?
Admin Besvaret April 4, 2004 Rapporter Besvaret April 4, 2004 Væsentligt færre end i Danmark. Jeg ser sjældent nogle heroppe.
Guest hans Besvaret April 4, 2004 Rapporter Besvaret April 4, 2004 Info. om "personliga skyltar" til MC springer ikke i øjnene på http://www.ore.vv.se/uppdrag/index.htm Er der nogle af jer der ved, om det er muligt?
Guest jesper Besvaret April 9, 2004 Rapporter Besvaret April 9, 2004 Hej! Der kan jeg hjælpe! Du sender bud efter en folder fra sitet, du selv nævner. I denne folder er der mulighed for at udfylde om det er mc plader eller almindelige plader du ønsker! God Påske! Jesper, Sundspromenaden
Gio Besvaret June 25, 2006 Rapporter Besvaret June 25, 2006 Gammel tråd, i know (Persson ;))...men stødte lige på ham hér for nogle dage siden...
Persson Besvaret June 25, 2006 Rapporter Besvaret June 25, 2006 hmmm.. den kommentar lugter en anelse af brugt stik pille men hvad er det man siger: når man er i Rom, så gør man som turisterne .. Må med skam i stemmen indrømme at det ikke er mig der har tagt foto'et - og jeg desværre heller ikke har mødt ejeren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu