Guest palle Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 En halvforsikring dækker tyveri, hærværk og alm ansvar.... men, ikke selvforskyldt skade. Er det ikke lidt vildt at ha' en bil til 150-200.000 uden kasko ????
Guest zeni Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Palle: Jeg har solgt ud af bilparken, så der er blot min Civic Type-R samt duccen tilbage, men når jeg forhåbentligt snart får skat tilbage, når banken nok dårligt at se skyggen af dem *GGG*
Guest palle Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Zeni... det var sådan set også det jeg regnede med du havde... Hvad har du ellers haft ??? Samler Duc'en ikke bare støv ? Skal den ikke snart lidt luft ?? ;o)
Guest hans Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Zeni - Det er længe siden, at jeg har set noget til dig. Har du fået nyt job? Ja, sig til, hvis Ducatien skal luftes :-) Mvh. Hans Henrik
credde Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Jeg giver 8000 SEK om året også hos Folksam (29 år gammel og ingen skader) og den står parkeret på min egen p-plads. Den har også alarm med kabine overvågning, desuden har jeg motorskade forsikring op til 100.000 km. TT-eren er en rigtig sjov bil, man kan bare cruise stille og rolig rundt og så fyre den af, den ligger rigtig godt på vejen (min er også sænket). Lige for tiden ligger mit gennemsnit på 13 km/literen, men det er fordi jeg kører meget på motorvej, men generelt så kører den faktisk ret pænt på literen. Jeg har prøvet mange sjove biler (Audi S6, BMW 5 alpina osv.) og TT-eren ligger i top. Den har klart den lækreste kabine og det er jo top-dollar at folk også kigger efter den ;) mvh, Christian
Guest peter Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Credde: så må den da være tunet,for en alm TT er der jo ikke krut i
Guest kasper Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Palle : jeg har vognskadeforsikring fra audi'en på bilen endnu
Guest palle Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Kasper... Jeps... en venlig sjæl forklarede mig hvordan Audi håndtere den slags... Det anede jeg jo ikke noget om :o) Så er jeg straks lidt mere rolig :o)
Guest mr Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Hvordan håndtere Audi så den slags? Hvad er en vognskadesforskring?
Guest palle Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Vognskadeforsikring..... den giver næsten sig selv... Skade-på-vognen-forsikring Den følger med bilen så længe den er under 2 år gammel. Hvis jeg altså har forstået det korrekt. Dækker den "kun" selvforskyldt skade, og ikke t.ex. tyveri ? (det gør den vel ikke, siden du har en halvforsikring ??)
ulmus Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Undskyld, jeg spø'r, men er I ikke lidt på vildspor?? Hvad har alle disse forsikringsspørgsmål med "Billeder" at gøre?
Guest palle Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Præcis det samme som dit spørgsmål....hvor er dit billed ????
ulmus Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Virkelig et lysende svar - men der findes faktisk en tråd, der hedder forsikringer, ikk? ;-) Så, hvorfor ikke bruge den?
Persson Besvaret May 19, 2004 Rapporter Besvaret May 19, 2004 Det ville da være alt for indlysende eller ....
Guest mr Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Nu var det jo lige at jeg læste Palles indlæg, og så var jeg meget interesseret i at spørge til det. Så syntes jeg at det passede sig bedst at spørger til indlægget i samme tråd, istedet for at oprette en ny tråd, hvilket nok ville virke forvirrende. Men jeg fik svar på mit spørgsmål så fortsæt endelig billede galleriet Jeg takker Palle
Guest martin Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Skulle vi lige få nogle flere billeder på banen istedet?
Guest peter Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Her er dyret http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?id=13141
Guest jesper Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Peter H.: Tja...nysgerrig var man...men dit link re-directer til forsiden. Så enten er din bil blevet censureret, eller også har du ikke styr på hvad du laver
Guest palle Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Gio, det virkede tidligere... Nice little Porsche ;o) Hvad med cossie'en... har du stadig den, Peter ??
Guest peter Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Gio: Jeg har skam styr på det men det har alle de små jante lov danskere ikke... De sagde at den var fake og at det ikke var min... Men efter jeg lagde min reg att på så har de holdt deres kæft lukket... Klamt at man skal gå så langt for, at de tror på en.. Palle: nej den har jeg solgt.. Jeg kunne ikke få den ind i dk med mindre, at jeg lavede den helt om til en standard model Men nu er den inde og her er linket http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13163
Guest aj Besvaret May 20, 2004 Rapporter Besvaret May 20, 2004 Top nice porsche dér! Tør ikke tænke på hvad den ville koste mig i forsikring. Hvad gir du om man må spørge?
Guest martin Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Ak ak ak ... Så skal vi lige et smut ind på forsikring igen?!? Brug nu en anden tråd. Denne var ment til billeder af folks biler. Tak PS. Peter du skal vist ikke kalde mig en blærerøv pga. min 330 cabrioelt med den røde djævel du viser frem der ;)
Guest peter Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Martin: det var kun for at drille dig du ved jo hvad jeg har stående... AJ: jeg er 33 og bor i Vellinge så jeg gir 9.567.- hos IF
Guest martin Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Ja, du er en gris er du Jeg er dog meget tilfreds med min 330 selvom den ikke helt har 300 hk MEN 231 hk og klud er også nok til mig ... For nu Der er i øvrigt mange flere billeder af den her: http://www.trin.dk/gallery.php?id=6 Og med det i mente så kom frem med nogle flere billeder folkens
Guest palle Besvaret May 21, 2004 Rapporter Besvaret May 21, 2004 Martin: Hvad skete der med den kæmpe taxi du ville ha' ?? (MB S500) Har du selv hentet bimmeren ?? (ingen plader, så det er vel tysk import ?)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu