Guest jxhab Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 7. Jag är bosatt i Danmark, har en danskregistrerad bil, arbetar i Malmö och använder min bil dagligen till och från mitt arbete. Får jag göra det? Ja, men under högst ett år. Det er da vildt dette. Anede ikke at man som dansker ikke må tage sin danske bil og arbejde i Sverige hele tiden. Men heller ikke har mulighed for at købe en svensk, for så må man ikke kører den i Danmark. Der må da være noget jeg tolker forkert ved det svar fra vv.se Men måtte han så godt med svensk bopæl arbejde både i en svensk afdeling som underafdeling af den danske, og under den danske afdeling halvdelen af ugen i en svensk reg. firmabil. Jeg tror du misforstår det. Du må gerne så vidt jeg ved arbejde i sverige og bo i Danmark og kører rundt i en bil på Danske plader. Men du må højst kører rundt i et år på danske plader, hvis du arbejder i Danmark og er bosat i Sverige. Hvis bor i Sverige, så må du gerne kører rundt i Danmark med en bil på svenske plader.
Gio Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 7. Jag är bosatt i Danmark, har en danskregistrerad bil, arbetar i Malmö och använder min bil dagligen till och från mitt arbete. Får jag göra det? Ja, men under högst ett år. Det er da vildt dette. Anede ikke at man som dansker ikke må tage sin danske bil og arbejde i Sverige hele tiden. Men heller ikke har mulighed for at købe en svensk, for så må man ikke kører den i Danmark. Der må da være noget jeg tolker forkert ved det svar fra vv.seJeg påpegede også denne i en tidligere tråd....men tror simpelthen det er en mis-information fra VV´s side. De kan IKKE bestemme noget som helst om danskere og deres danske køretøjer, så længe bilen ikke befinder sig permanent i Sverige.
Nif Besvaret February 2, 2006 Rapporter Besvaret February 2, 2006 så kan danskerne vel heller ikke bestemme over en svensker kører i en svensk firmabil som både bruges i det danske firma og i det Svenske! (mest det danke men taler ikke om privatkørsel)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu