Jump to content

Volvo V40 T4

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen her inde som kører Volvo eller kender nogen som gør det? I min jagt på en svensk lejlighed er jeg nu også nået til det store spørgsmål - hvilken bil man skal vælge hvis nu man kommer over på den anden side af sundet. En klog mand sagde til mig i sidste uge da jeg besøgte Malmö at ville man have en driftssikker bil til en billig penge skulle man tage en Volvo s40 eller v40! Han foreslog begge modeller med en T4 motor med 200 HK. Er der nogen som har nogen gode historier om netop disse to modeller, og evt. om de kan anbefale dem. Evt. andre gode biler i prisklassen under 100.000 SKR???

Besvaret

Er der nogen her inde som kører Volvo eller kender nogen som gør det? I min jagt på en svensk lejlighed er jeg nu også nået til det store spørgsmål - hvilken bil man skal vælge hvis nu man kommer over på den anden side af sundet. En klog mand sagde til mig i sidste uge da jeg besøgte Malmö at ville man have en driftssikker bil til en billig penge skulle man tage en Volvo s40 eller v40! Han foreslog begge modeller med en T4 motor med 200 HK. Er der nogen som har nogen gode historier om netop disse to modeller, og evt. om de kan anbefale dem. Evt. andre gode biler i prisklassen under 100.000 SKR???

Besvaret

Hej Anders... Jeg overvejede selv V40´eren i ugerne op til min flytning - men valgte at vente lidt med køb af bil i SE. Og da jeg så havde ventet lidt, ja, så endte jeg op med at købe Audi. Og da jeg nu er ved at flytte tilbage igen, så er der vel ikke noget galt i at fortælle dig bilen er til salg her: http://www.sunddebat.com/discus/messages/177/1642.html?1101159447 Volvo-"feeling" kontra Audi-"feeling" kan ikke sammenlignes. Men igen: en smagssag.

Besvaret

Jeg har lånt en volvo S40 2,0 (fra ca 2003)hos min volvoreparatør en del af de MANGE GANGE min S80 T6 har været på værksted, og den er sgu kedelig. Den har da alt udstyret, men det har alle biler i Sverige. Og jeg skal aldrig have Volvo igen - men det er nu på grund af mine oplevelser med min T6'er.

Besvaret

Har også lånt S/V40 2.0T fra værkstedet og er fuldstændig enig i at de er møgkedelige (men ok skub i motoren og sikkert endnu mere i en T4) - Den nye model S40/V50 er tilgengæld hel anden sag både i design og køreoplevelse den har jeg ikke fortrudt at vi har købt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...