Guest lars Skrevet February 16, 2005 Rapporter Skrevet February 16, 2005 Er jeg den eneste der syntes det går en smule skidt for dem? For en måneds tid siden på vej hjem begyndte vores 2002 530d Touring at ryste ganske kraftigt i rattet, heldigvis da vi var næsten hjemme. Ud og kigge - der var meget varmt ved højre forhjul, plus det dampede ret så meget! "Shit.. Det er nok bremsen der er gået.." - og afsted til værksted med bilen dagen efter. Jeg foreslår dem at det virkede meget som om bremsen der hænger.. Men.. De konstaterer dog at der absolut ikke er noget som helst galt med bremserne, men det nederste stykke af inderskærmen er gået itu og det var der der forårsagede rystelser og dampen. Fint nok, den bliver skiftet ugen efter da de får den hjem og alle er glade. Efter et par uger opstår rystelserne igen, bare 4-5 km og så er det væk igen. Det nærmer sig tid til service og jeg bestiller tid hos dem til det plus at de nok hellere må se på de der rystelser igen, ja - for der var nok stadig noget galt. Desuden er der problemer med at den automatiske bagklap ikke kan åbne selv - ikke vildt stort problem - men det ville jo være rart at få løst. Her mandag begynder den så at lave "lyde" fra høje forhjul og rumle mærkeligt. Lyder lidt som et hjulleje måske... Onsdag er det så helt galt igen på vej ned mod Lund, hele bilen føles som om bilen er ved at falde fra hinanden, ryster kraftigt i rattet når man kører. Beslutter os for at turen går til BMW igen og ikke København. De kan nu se at højre forbremse hænger. Woa.. Ja.. Men tyvärr kan man først have reservedele hjemme i morgen (manden siger at den er noget specielt - HALLO - den er en 530d E39?!?) - så vi finder en lejebil for at komme videre og spørger pænt om de mon kunne ordne det dér service jeg egentlig havde aftalt i næste uge - men love noget tør der ikke. De ringer så til mig klokken 8 i morges for at fortælle at bilen er færdig klokken 9, skiver for (ja for højre skive var "død") og bremseklods i højre side var færdig, så selvfølgelig skulle det skiftes. Vi henter den i eftermiddags på vej hjem. Regningen løber op i 11.600 sek inklusive service (4.000), bremseproblemet (6.800!!!) og bagklappen (800 - ½ time plus en sjat hydraulik olie). Tak for kaffe! Men okay, hvis skidtet bare virker så. Han havde dog en lille "surprise" - de havde konstateret rust på indersiden(!) af bagklappen, så den skulle skiftes. Dog uden beregning og på garanti og de HAVDE fikset en tid i starten af marts - og skulle bare have bilen i 5 dage. Siger så, at så har jeg nok bruge for en lånebil... Uha, det er svært "når det er en helt uge".. Ja tak - egentlig også for mig at undvære bilen en hel uge. Manden lover pænt at finde ud at noget og ringe til mig. Fint nok. Vi var der lige før lukketid. Men glad ude, og hele værkstedet gået hjem, skal man lige prøve bagklappen.. *buuuh* Den åbner stadig ikke selv før man lige giver den lidt hjælp med på vejen. Hm! Men det kan de vel se på så når de alligevel skal skifte bagklappen! Men surt når jeg nu lige havde betalt 800 kr for det... *suk* Men fair nok.. Nogengange åbner den jo af sig selv som den skal så måske de bare har været heldige da de prøvede den efter rep. Så ned og aflevere vores leje-Volvo hos Hertz i Lund og syntes faktisk ikke den virker helt sund i forhjulet stadig, lyder lidt mærkeligt og rumeler svagt i rattet. Lidt oppe i fart uden for Lund gør den det kraft***** igen!!! Ryster i rattet og mærkelige lyde fra højre forhjul. Så er det først man bliver en smule bitter! Nu VED jeg jo ikke hvad de har lavet med min bil de sidste par dage. Jo tak - skiftet olie har de og fundet rust i bagklappen. Men checket at de problemer de mente der var løst har de åbenbart ikke. Damn! Måske jeg bare er uheldig.. Men alligevel! Nu må jeg så forbi IGEN i morgen og høre hvad de så egentlig havde tænkt sig... Men må godt nok indrømme at jeg havde forventet noget bedre end sådan en gang fis... Altså!
Guest lars Besvaret February 16, 2005 Rapporter Besvaret February 16, 2005 Er jeg den eneste der syntes det går en smule skidt for dem? For en måneds tid siden på vej hjem begyndte vores 2002 530d Touring at ryste ganske kraftigt i rattet, heldigvis da vi var næsten hjemme. Ud og kigge - der var meget varmt ved højre forhjul, plus det dampede ret så meget! "Shit.. Det er nok bremsen der er gået.." - og afsted til værksted med bilen dagen efter. Jeg foreslår dem at det virkede meget som om bremsen der hænger.. Men.. De konstaterer dog at der absolut ikke er noget som helst galt med bremserne, men det nederste stykke af inderskærmen er gået itu og det var der der forårsagede rystelser og dampen. Fint nok, den bliver skiftet ugen efter da de får den hjem og alle er glade. Efter et par uger opstår rystelserne igen, bare 4-5 km og så er det væk igen. Det nærmer sig tid til service og jeg bestiller tid hos dem til det plus at de nok hellere må se på de der rystelser igen, ja - for der var nok stadig noget galt. Desuden er der problemer med at den automatiske bagklap ikke kan åbne selv - ikke vildt stort problem - men det ville jo være rart at få løst. Her mandag begynder den så at lave "lyde" fra høje forhjul og rumle mærkeligt. Lyder lidt som et hjulleje måske... Onsdag er det så helt galt igen på vej ned mod Lund, hele bilen føles som om bilen er ved at falde fra hinanden, ryster kraftigt i rattet når man kører. Beslutter os for at turen går til BMW igen og ikke København. De kan nu se at højre forbremse hænger. Woa.. Ja.. Men tyvärr kan man først have reservedele hjemme i morgen (manden siger at den er noget specielt - HALLO - den er en 530d E39?!?) - så vi finder en lejebil for at komme videre og spørger pænt om de mon kunne ordne det dér service jeg egentlig havde aftalt i næste uge - men love noget tør der ikke. De ringer så til mig klokken 8 i morges for at fortælle at bilen er færdig klokken 9, skiver for (ja for højre skive var "død") og bremseklods i højre side var færdig, så selvfølgelig skulle det skiftes. Vi henter den i eftermiddags på vej hjem. Regningen løber op i 11.600 sek inklusive service (4.000), bremseproblemet (6.800!!!) og bagklappen (800 - ½ time plus en sjat hydraulik olie). Tak for kaffe! Men okay, hvis skidtet bare virker så. Han havde dog en lille "surprise" - de havde konstateret rust på indersiden(!) af bagklappen, så den skulle skiftes. Dog uden beregning og på garanti og de HAVDE fikset en tid i starten af marts - og skulle bare have bilen i 5 dage. Siger så, at så har jeg nok bruge for en lånebil... Uha, det er svært "når det er en helt uge".. Ja tak - egentlig også for mig at undvære bilen en hel uge. Manden lover pænt at finde ud at noget og ringe til mig. Fint nok. Vi var der lige før lukketid. Men glad ude, og hele værkstedet gået hjem, skal man lige prøve bagklappen.. *buuuh* Den åbner stadig ikke selv før man lige giver den lidt hjælp med på vejen. Hm! Men det kan de vel se på så når de alligevel skal skifte bagklappen! Men surt når jeg nu lige havde betalt 800 kr for det... *suk* Men fair nok.. Nogengange åbner den jo af sig selv som den skal så måske de bare har været heldige da de prøvede den efter rep. Så ned og aflevere vores leje-Volvo hos Hertz i Lund og syntes faktisk ikke den virker helt sund i forhjulet stadig, lyder lidt mærkeligt og rumeler svagt i rattet. Lidt oppe i fart uden for Lund gør den det kraft***** igen!!! Ryster i rattet og mærkelige lyde fra højre forhjul. Så er det først man bliver en smule bitter! Nu VED jeg jo ikke hvad de har lavet med min bil de sidste par dage. Jo tak - skiftet olie har de og fundet rust i bagklappen. Men checket at de problemer de mente der var løst har de åbenbart ikke. Damn! Måske jeg bare er uheldig.. Men alligevel! Nu må jeg så forbi IGEN i morgen og høre hvad de så egentlig havde tænkt sig... Men må godt nok indrømme at jeg havde forventet noget bedre end sådan en gang fis... Altså!
Guest lars Besvaret February 17, 2005 Rapporter Besvaret February 17, 2005 Nå.. Var så ude forbi i dag. 1 - at den stadig ryster: "Nååhja" siger han, men det er jo fordi forhjulene skal afbalanceres, bremserne var fikset. Man kan så kun undre sig selv hvorfor dælen de ikke havde gjort det - eller i det mindste sagt det. For han havde selv konstateret det da de havde prøvekørt den. Gab... 2 - Den automatisk bagklap. Det var skam ordnet, men den virker bare ikke ordenligt i frostvejr! Hmm... Fed detalje... "Ah.. Men når bilen blive gammel må man forvente den slags"... Den er jo også 3 år, såeeh..
Guest ronni Besvaret February 17, 2005 Rapporter Besvaret February 17, 2005 Jeg kan godt følge dig, og jeg har også dårlige oplevelser med svenske bilforhandlere (VW). Det er vist desværre generelt, at bilforhandlerne i Skåne ikke er særlig gode til kundeservice I retrospekt blev jeg nærmest behandlet som en konge på mit gamle Peugeot-værksted (Peugeot Ballerup), der stod de altid klar med en lånebil, alle problemer blev løst i første hug og der var aldrig nogen overraskelser på regningen. Når folk spørger mig om det er godt eller skidt at bo i Sverige, er jeg begyndt at fortælle at bilforhandlerne herovre alle sammen er dumpet i Kundeservice Modul 1, så køber man en svensk bil skal den serviceres i Danmark. //Ronni
Guest lene, Besvaret February 17, 2005 Rapporter Besvaret February 17, 2005 Tjaaaaa... det kommer vist an på hvilket værksted man lige lander på. Hos Dinbil Syd (VW) i Trelleborg er servicen altid super. De kan virkelig anbefales. Til gengæld har jeg dårlige erfaringer med Peugeot i Bagsværd.
Guest thomaso. Besvaret February 17, 2005 Rapporter Besvaret February 17, 2005 Hej Lars Jeg var til service inde i Malmø, de er nu ok de gutter, men jeg har også set bagsiden af service. Hos Mercedes Malmø. Mage til ugidelige klamphuggere,lusepustere, hængerøve og socialdemokrater skal man lede længe efter. Værkførere der står rådvilde og ligegyldige med hænderne i lommen, og undskylder sig med at de ikke ved hvad mekanikkeren laver, og de ikke har mulighed for at svare på kundens spørgsmål. Det bedste Mercedes service jeg har haft, var hos Emins auto, en Taxavognmand der driver værksted samtidigt. De var bedre til at fixe ting end Mercedes Malmø. Hvor herre til hest, jeg er helt oppe at koge bare jeg hører den her historie. Hvad med ham herinde på forum der måtte hjælpe Volvo med at finde en bremsefejl, da han spurgte om de havde chekket el stik for ir. Han fandt selv den fejl mekanikkeren ikke kunne finde. Hold dem i ilden Lars....til de har fixet problemet. Og husk at fortælle dem at nu har de jo modtaget pengene, og de må da give garanti på reperationerne.
dan Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Jeg får den vileldste fede kundeservice hos min volvo forhandler. Desværre var det samme værksted der solgte mig den skod bil jeg har ( S80 T6 fra 1999) og det ved de godt - derfor også den ultra gode service. Hos min Kia forhandler får jeg også kanon service. Henter bilen hjemme og alt muligt. Gratis lånebil. OG så er de herrebillige så jeg får nu lavet mine Volvoting hos dem - til under den halve pris. (1500 SEK for et 180.000 km eftersyn incl. tændrør - mod VOlvos næsten 4.000 kr)(have dog selv olie og filtre med)
credde Besvaret February 18, 2005 Rapporter Besvaret February 18, 2005 Jeg kan kun tilslutte mig den gode service hos Din Bil i Trelleborg.
Guest lars Besvaret February 19, 2005 Rapporter Besvaret February 19, 2005 Nu ser det jo også ud til at løse sig altsammen, det er bare irriterende når man afleverer bilen for at de ordner tingene - og det så ikke er løst helt når man så henter den igen! Og i øvrigt tror jeg stadig jeg kunne have sparet at få skiftet hele bremsen (skiverne ihvertifælde...) hvis de havde fundet fejlen da jeg var dernede med den allerførste gang for en månend siden. Til gengæld - ret fedt egentlig: Efter at have nærlæst lidt er det faktisk både bag OG frontklappen de skifter på garantien... Og nu er det så at der faktisk er ret så mange små stenslag overalt på fronten - havde lidt overvejet at få den lakeret, men det går jo så helt af sig selv nu.. ;-) Så kan man jo bare håbe at det er en helt ny bagklap inkl rude de sætter i, for der er en tråd der gået i elbagruden.
Guest jesper Besvaret February 20, 2005 Rapporter Besvaret February 20, 2005 Hej Guys! Ja, når nogen siger Mercedes Malmø så går jeg også helt i selvsving! De havde ikke styr på noget som helst, og endte med at levere min bil tilbage d. 28. Jan. istedet for 23. dec. som lovet!! Min bil blev kaldt ind pga. et generelt problem på e-klassens diesel motor, samt at jeg så samtidigt ville monteret have noget mere udstyr i bilen(kost 20k). Jeg fik af vide at det ville tage en uge at fikse det og jeg med garanti kunne hente den d. 23 dec. (Great just in time for Christmas). Jeg lejer en bil og ringer en uge efter for at konfirmere at bilen er færdig - jojo da det var den... Jeg smutter fra arbejde i dk for at hente bil i Malmø for at finde ud af at bilen ikke er færdig!!! (men den er til gengældt helt skilt ad så jeg kan heller ikke få den tilbage) Nøj! Jeg lejer en anden bil og siger de er nogle klamphuggere og kører på juleferie! Jeg får af vide at jeg nu kan hente den d. 4. januar! D. 4 januar ringer jeg og værkføreren fortæller så at delene desværre ikke er kommet hjem endnu(!), så han ved ikke helt hvornår den vil være færdig! Ahh!! D. 7 jan. får jeg at vide at delene kommer i kommende uge og at jeg så kan hente bilen der! Den efterfølgende uge får jeg så af vide at delene desværre er blevet væk for dem og nye først kommer midt februar! Så bliver jeg rimelig gal og siger at han må finde en anden løsning. En anden værkfører ringer tilbage og siger at jeg kan hente bilen d. 24 jan. Det tager jeg så til takke med! Jeg ender med at kunne hente bilen d. 28. Jan (hvor jeg var lovet d. 23 dec.) Da jeg henter bilen forelægger jeg værkføreren at mine lejeudgifter til bil (14k for fem uger) skal fratrækkes regningen, da disse udgifter var pålagt mig pga. deres manglende evne til at overholde aftale om levering d. 23. dec. – Han kiggede underligt og kunne ikke se min pointe! Ikke før jeg lovede at skrive et læserbrev om servicen i sagen samt anlægge sag om aftale brud, gad han at lette numsen! Han hentede modvilligt chefen og fortalte så historien.... Jeg blev inviteret på kaffe (det er de til gengæld gode til at lave) og forelagde ham sagen. Han fratrak så mine udgifter i regningen! Så find jer ikke i værk(u)førere på MB i Malmø –hvis de ikke overholder aftaler eller laver fejl koster det selvfølgelig! God uge! Mvh. Jesper Kimer
Guest lars Besvaret February 20, 2005 Rapporter Besvaret February 20, 2005 Jesper> *gys* Så har jeg jo ikke det mindste at klage over kan jeg godt se. Jeg glæder mig over at det er VÆRKSTEDETES lånebil jeg har her når de skal skifte bagklap for front og håber så ikke det tager mere end den lovede tid...
Guest morten Besvaret February 23, 2005 Rapporter Besvaret February 23, 2005 Hej Mest til Dan, men også andre der ved besked. Er det muligt at få adressen til der hvor du for lavet service på din Volvo. Har selv en Volvo V70 D5 Aut,der pga Garantien få lavet mit service hos Bilia Värnhem Malmö.Har aldrig haft de mindste problemer hverken med service eller dyt. Men hvis jeg kan få lavet mit service billigere er jeg da selvfølgelig interesseret i dette. Gider du skrive adressen herinde. På forhånd tak Morten
Guest thomaso. Besvaret March 5, 2005 Rapporter Besvaret March 5, 2005 Theanders bil igen: Fandt det her indlæg i en rent tilfældig SAAB debat... *************** Jag brukar serva min importerade Saab i Eslöv. Har aldrig blivit illa bemött, tvärtom. Jag trodde först att dom skulle vara lika snorkiga och avvisande som Theanders Bil i Lund när man kommer och vill ha service eller hjälp med en importerad bil. Körde (tyvärr) BMW tidigare innan jag blev Saab frälst. Service killarna är noggranna också. Har kollat dom.
Guest lars Besvaret March 6, 2005 Rapporter Besvaret March 6, 2005 Hej Thomas.. Mmm.. Det kunne godt tyde på at jeg skulle forsøge mig med et andet værksted! For netop "snorkiga och avvisande" er vist en udmærket beskrivelse af deres opførsel. Kommer jo stort set forbi dem i Malmö anyway....
Jakobmm Besvaret January 12, 2007 Rapporter Besvaret January 12, 2007 Mine erfaringer.... Vi bestilte en helt ny Mercedes A170CDI hos MB i Malmö. Da jeg 3 måneder senere skulle hente bilen, viste det sig de havde "glemt" at sende bestillingen videre. De fiksede dog en "lånebil" efter lange diskussioner. To måneder efter var bilen stadig ikke kommet så jeg annuloerede ordren. Vi købte istedet en SAAB 9-3 TiD hos Saab i Malmö. Det var en demobil og vi tegnede service aftale, som skulle dække ALT undtagen dæk. Vi havde bilen i 10 måneder. I den tid vi havde bilen skulle den bugseres til væksted 5 gange med motorstop. Desuden var der fejl på elruder, som enten kørte ned af sig selv eller ikke kunne åbne når man trykkede på knappen. Fejl på startspærre så man viste aldrig hvornår bilen kune køre. Jeg brokkede mig over at bilen trak til venstre når man kørte ligeud. Det kunne de ikke lige fikse. Jeg bad om at de rettede sporingen når den var til service. Det sagde de så at de havde gjort da jeg hentede bilen, men den trak stadig til venstre så den fik de lige igen... Da jeg så skulle hente bilen efter andet forsøg ville de have 1800,- for besværet til trods for serviceaftalen skulle dække alt. Desuden rustede bilen. Vi skiftede så til en helt VW, som der ikke har været problemer med rent mekanisk. Desværre ruster et panel på en bagdør samt bagklappen. Vi kørte så til Dinbil i Trelleborg for at få det lavet på garantien. Medarbejderen tog nogle billeder og sagde det nok tog to til tre uger før de vidste om importøren ville anderkende det som en garanti sag. Efter 2 måneder havde vi ikke hørt noget, så vi tog ned til butikken hvor det viste sig at de havde kludret i det med billederne og der skule tages nogle nye. Det kørte jeg så hjem og gjorde selv, da de ikke lige havde tid. Det blev godkendt som garantisag to uger efter og de ville skifte panelerne på alle døre. De havde tid til at lave bilen en måned efter og vi blev lovet at de kunne gøre det på fem arbejdedage - de kunne dog under ingen omstændigheder skaffe lånebil. Jeg afleverede bilen da værkstedet åbnede mandag morgen. Da vi kom for at hente bilen fredag var de ikke færdige og de sagde jeg kunne komme igen onsdag. Da jeg kom onsdag var de ikke færdige..... jeg kunne prøve at komme igen fredag. Fredag havde de så endelig lavet bagklappen men stadig ikke skiftet dørpanelerne de var nu lige pludselig i restordre fra Tyskland. P.g.a. den (synes jeg) dårlige service kørte jeg bilen til alm. service i Ystad (super service - kan virkelig anbefales), hvor de kunne skaffe dørpanelerne, dem der var i restordre, på to dage. Det kørte jeg tilbage til Trelleborg og fortalte, hvorefter de kunne skaffes på et par uger???. Efter 2 måneder kom panelerne endelig og vi fik booket en tid til udskiftning. Da jeg hentede bilen havde de skiftet halvdelen af det aftalte. Da jeg brokkede mig kunne de skaffe resten i løbet af en uge. 2 måneder efter (hvor vi havde rykket næsten dagligt) fik vi at vide at nu var de kommet og vi kunne bare komme forbi med bilen. Da vi hentede bilen havde de skiftet de samme paneler en gang til, men stadig ikke det der egentlig var rustet. Det er nu endelig fikset, men hvorfor skulle det tage i alt 8 måneder fra vi klagede til det endelig er lavet??? Vi står nu for at skulle skifte bil igen. og gik til VW i Trelleborg. Her gik vi i 20 minutter uden at sælgeren gad spørge om han kunne hjælpe. Herefter gik vi ind for at spørge om prisen på en ny Passsat 170 Hk TDI Highline hvortil sælgeren svarede at den kunne vi finde på nettet:surprise: Vi får herefter lavet alle rep. i Ystad (Audi) - her får vi super service - dem kan vi anbefale
Peter H. Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Vi bestilte en helt ny Mercedes A170CDI hos MB i Malmö. Da jeg 3 måneder senere skulle hente bilen, viste det sig de havde "glemt" at sende bestillingen videre. De fiksede dog en "lånebil" efter lange diskussioner. To måneder efter var bilen stadig ikke kommet så jeg annuloerede ordren. Vi købte istedet en SAAB 9-3 TiD hos Saab i Malmö. Det var en demobil og vi tegnede service aftale, som skulle dække ALT undtagen dæk. Vi havde bilen i 10 måneder. I den tid vi havde bilen skulle den bugseres til væksted 5 gange med motorstop. Desuden var der fejl på elruder, som enten kørte ned af sig selv eller ikke kunne åbne når man trykkede på knappen. Fejl på startspærre så man viste aldrig hvornår bilen kune køre. Jeg brokkede mig over at bilen trak til venstre når man kørte ligeud. Det kunne de ikke lige fikse. Jeg bad om at de rettede sporingen når den var til service. Det sagde de så at de havde gjort da jeg hentede bilen, men den trak stadig til venstre så den fik de lige igen... Da jeg så skulle hente bilen efter andet forsøg ville de have 1800,- for besværet til trods for serviceaftalen skulle dække alt. Desuden rustede bilen. Vi skiftede så til en helt VW, som der ikke har været problemer med rent mekanisk. Desværre ruster et panel på en bagdør samt bagklappen. Vi kørte så til Dinbil i Trelleborg for at få det lavet på garantien. Medarbejderen tog nogle billeder og sagde det nok tog to til tre uger før de vidste om importøren ville anderkende det som en garanti sag. Efter 2 måneder havde vi ikke hørt noget, så vi tog ned til butikken hvor det viste sig at de havde kludret i det med billederne og der skule tages nogle nye. Det kørte jeg så hjem og gjorde selv, da de ikke lige havde tid. Det blev godkendt som garantisag to uger efter og de ville skifte panelerne på alle døre. De havde tid til at lave bilen en måned efter og vi blev lovet at de kunne gøre det på fem arbejdedage - de kunne dog under ingen omstændigheder skaffe lånebil. Jeg afleverede bilen da værkstedet åbnede mandag morgen. Da vi kom for at hente bilen fredag var de ikke færdige og de sagde jeg kunne komme igen onsdag. Da jeg kom onsdag var de ikke færdige..... jeg kunne prøve at komme igen fredag. Fredag havde de så endelig lavet bagklappen men stadig ikke skiftet dørpanelerne de var nu lige pludselig i restordre fra Tyskland. P.g.a. den (synes jeg) dårlige service kørte jeg bilen til alm. service i Ystad (super service - kan virkelig anbefales), hvor de kunne skaffe dørpanelerne, dem der var i restordre, på to dage. Det kørte jeg tilbage til Trelleborg og fortalte, hvorefter de kunne skaffes på et par uger???. Efter 2 måneder kom panelerne endelig og vi fik booket en tid til udskiftning. Da jeg hentede bilen havde de skiftet halvdelen af det aftalte. Da jeg brokkede mig kunne de skaffe resten i løbet af en uge. 2 måneder efter (hvor vi havde rykket næsten dagligt) fik vi at vide at nu var de kommet og vi kunne bare komme forbi med bilen. Da vi hentede bilen havde de skiftet de samme paneler en gang til, men stadig ikke det der egentlig var rustet. Det er nu endelig fikset, men hvorfor skulle det tage i alt 8 måneder fra vi klagede til det endelig er lavet??? Vi står nu for at skulle skifte bil igen. og gik til VW i Trelleborg. Her gik vi i 20 minutter uden at sælgeren gad spørge om han kunne hjælpe. Herefter gik vi ind for at spørge om prisen på en ny Passsat 170 Hk TDI Highline hvortil sælgeren svarede at den kunne vi finde på nettet:surprise: Vi får herefter lavet alle rep. i Ystad (Audi) - her får vi super service - dem kan vi anbefale Damm du har väret uheldig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu