Guest mogens Skrevet December 31, 2003 Rapporter Skrevet December 31, 2003 Ja, kan man ikke istedet for have en Satellit styret alarm som Sikura el. DanTrack DT-100 (http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-010-00000001) i stedet for en for dyr forsikring ?
Guest mogens Besvaret December 31, 2003 Rapporter Besvaret December 31, 2003 Ja, kan man ikke istedet for have en Satellit styret alarm som Sikura el. DanTrack DT-100 (http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-010-00000001) i stedet for en for dyr forsikring ?
Guest andreas Besvaret December 31, 2003 Rapporter Besvaret December 31, 2003 Det kan man vel godt, men man skal dog have den obligatoriske trafikforsikring som er lovpligtig. Kombinationen af dyr alarm og trafikforsikring ender vel nok med det samme resultat prismæssigt, afhængig af individuelle karakteristika mht tegning af forsikring.
Guest claus Besvaret January 17, 2004 Rapporter Besvaret January 17, 2004 Hmm ved godt at man ikke behøves svare herinde men kan i ikke i det mindste svare manden ???
credde Besvaret January 17, 2004 Rapporter Besvaret January 17, 2004 Jeg tror nu nok at det er fordi folk ikke aner, hvad de skal svare. Jeg ville nu ringe til forsikringsselskaberne og høre, om de kan yde rabat, hvis man har sådan et system installeret. Er egentlig selv lidt nysgerrig efter om, det kan betale sig at smide xxxx tusinde kroner på anlægget og hvor meget rabat det så giver! mvh, Christian
ulmus Besvaret January 18, 2004 Rapporter Besvaret January 18, 2004 Hej Claus, hvad mener du med : ..."kan I ikke i det mindste svare manden"?? Så vidt jeg kan se, har Andreas svaret allerede samme dag, ovenikøbet kun 2 timer efter, at spørgsmåler er stillet. Og det er altså , at hvis Øresundsdebattents brugere ikke ved noget om et spørgsmål, så er det ikke OS, der skal undersøge sagerne. Bare lige så du ved det. :o) Vi svarer ud fra vores formåen, og ellers lader vi være.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu