Jump to content

Ting og materialer til hjemmet

Recommended Posts

Skrevet

Skal snart til at bruge ting som tapet/maling, lamper og andet sjovt. Det eneste jeg har lagt mærke til er en Bauhaus ved Svågetorp. Jeg har også hørt der skulle være noget over for Ikea? Tænkte på hvilke steder I mener kan være anbefalelsesværdige at søge hen. På forhånd tak.

Besvaret

Skal snart til at bruge ting som tapet/maling, lamper og andet sjovt. Det eneste jeg har lagt mærke til er en Bauhaus ved Svågetorp. Jeg har også hørt der skulle være noget over for Ikea? Tænkte på hvilke steder I mener kan være anbefalelsesværdige at søge hen. På forhånd tak.

Besvaret

Hejsa... Bare lige for at gøre det helt klart, selvom Nikolaj har skrevet det: Bulltofta Bygg er det byggemarked, der ligger ved Ikea... happy.gif

Besvaret

Hej! I stedet for diverse byggemarkeder, findes der en mærkelig forretning, som minder utrolig meget om Jysk Sengetøjslager... Det hedder noget med Bådslager eller noget i den stil herovre... Ellers er der en forretning der hedder Pelles, som ligger 2 min. på gå-ben fra Værnhemstorget. Der er lidt af hvert derinde... Mvh

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...