Guest aj Skrevet February 20, 2004 Rapporter Skrevet February 20, 2004 Skal snart til at bruge ting som tapet/maling, lamper og andet sjovt. Det eneste jeg har lagt mærke til er en Bauhaus ved Svågetorp. Jeg har også hørt der skulle være noget over for Ikea? Tænkte på hvilke steder I mener kan være anbefalelsesværdige at søge hen. På forhånd tak.
Guest aj Besvaret February 20, 2004 Rapporter Besvaret February 20, 2004 Skal snart til at bruge ting som tapet/maling, lamper og andet sjovt. Det eneste jeg har lagt mærke til er en Bauhaus ved Svågetorp. Jeg har også hørt der skulle være noget over for Ikea? Tænkte på hvilke steder I mener kan være anbefalelsesværdige at søge hen. På forhånd tak.
vincent Besvaret February 22, 2004 Rapporter Besvaret February 22, 2004 Bauhaus og Bulltofta Bygg er fine steder at finde gør-det-selv ting til hjemmet. Kender ikke selv flere steder - jo røverkøb men det er i Danmark så jeg ved ikke om det tæller
Guest ole Besvaret February 22, 2004 Rapporter Besvaret February 22, 2004 Prøve www.byggmax.se i Staffanstorp, der har de røverkøb hver dag, men ikke det store udvalg.Men billigt.
Guest sanni Besvaret February 23, 2004 Rapporter Besvaret February 23, 2004 Hejsa... Bare lige for at gøre det helt klart, selvom Nikolaj har skrevet det: Bulltofta Bygg er det byggemarked, der ligger ved Ikea...
Guest ***** Besvaret February 24, 2004 Rapporter Besvaret February 24, 2004 Hej! I stedet for diverse byggemarkeder, findes der en mærkelig forretning, som minder utrolig meget om Jysk Sengetøjslager... Det hedder noget med Bådslager eller noget i den stil herovre... Ellers er der en forretning der hedder Pelles, som ligger 2 min. på gå-ben fra Værnhemstorget. Der er lidt af hvert derinde... Mvh
Guest thomas Besvaret February 24, 2004 Rapporter Besvaret February 24, 2004 Hrmmm, det er jysk sengetøjslager, bare på svensk;)
ulmus Besvaret February 25, 2004 Rapporter Besvaret February 25, 2004 Thomas - du kunne da godt lige have stavet det svenske navn for JYSK Sengetøjslager, nemlig "Jysk Bäddlager". ;o)
Guest ***** Besvaret February 26, 2004 Rapporter Besvaret February 26, 2004 Thomas....: det var eronisk at jeg skrev jeg ikke vidste hvad det var...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu