Jump to content

Salg af bolig

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa allesammen.. Ja så blev det min tur til at sætte min bolig til salg, da min far er blevet alvorligt syg (jeg må flytte hjem til ham og passe på ham) :-( Lejligheden er en 2 vær på 56 kvm med nyt køkken fra 2001 / 2002 der er nye gulve i køkkenet og ved hoved ind gangen, delvist nyt toilet, og lejligheden er næsten ny malet, lejen er på 2280 sek pr mån med fri vand - varme - og vask.. Jeg har ikke sat den til salg hos en mægler i nu, men det bliver den i løbet af 2 mån.. lejligheden ligger på munkättegatan 22 a 4sal th 21456 malmö. pris på lejligheden er 480000 sek.. har selv givet 500000 sek for den. Lidt trist jeg må flytte da jeg trives rigtig godt i malmö.. :-( mvh lasse pedersen tlf 0045 20748023

Besvaret

Hejsa allesammen.. Ja så blev det min tur til at sætte min bolig til salg, da min far er blevet alvorligt syg (jeg må flytte hjem til ham og passe på ham) :-( Lejligheden er en 2 vær på 56 kvm med nyt køkken fra 2001 / 2002 der er nye gulve i køkkenet og ved hoved ind gangen, delvist nyt toilet, og lejligheden er næsten ny malet, lejen er på 2280 sek pr mån med fri vand - varme - og vask.. Jeg har ikke sat den til salg hos en mægler i nu, men det bliver den i løbet af 2 mån.. lejligheden ligger på munkättegatan 22 a 4sal th 21456 malmö. pris på lejligheden er 480000 sek.. har selv givet 500000 sek for den. Lidt trist jeg må flytte da jeg trives rigtig godt i malmö.. :-( mvh lasse pedersen tlf 0045 20748023

Besvaret

Hej Lasse! Det er naturligvis trist med din far, men har du overvejet at fremleje din lejlighed?? Der er jo ofte nogle her i detbatten, som gerne vil leje en lejlighed i en kortere tid, for at se, om det er noget for dem at flytte til Malmö. På den måde skipper du ikke det hele sådan "lige på en studs". Det var bare en tanke. Best of luck.

Besvaret

Du kom mig i forkøbet, Ulmus... Præcis mine ord - og jo længere Lasse kan holde på lejligheden, jo større chance er der for at det bliver en god forretning ved et salg.

Besvaret

Til (gio) og (ulmus) jeg takker for de vise ord, men jeg ved ikke om jeg sætter den til salg eller lejer den ud.. og inu en gang tak skal i have.. :-) Mvh lasse

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...