Jump to content

Områder i Malmø

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle. Nu har jeg været her inde nogle gange, og fået en masse nyttig information om Malmø. Jeg er selv en ung mand som er i gang med at finde bolig i Malmø. Jeg har været inde på Bovision og Hemnet og lagt mærke til at Kirseberg er et meget billigt område - Har selv været derude og se, og jeg syntes at det virker som et godt og hyggeligt område. Men er der en årsag til at det er så billigt ? Er interesseret i at høre om der er nogen der kender lidt til området.

Besvaret

Hej alle. Nu har jeg været her inde nogle gange, og fået en masse nyttig information om Malmø. Jeg er selv en ung mand som er i gang med at finde bolig i Malmø. Jeg har været inde på Bovision og Hemnet og lagt mærke til at Kirseberg er et meget billigt område - Har selv været derude og se, og jeg syntes at det virker som et godt og hyggeligt område. Men er der en årsag til at det er så billigt ? Er interesseret i at høre om der er nogen der kender lidt til området.

Besvaret

Min bofælle og jeg har lige hjulpet nogle af hans familiemedlemmer med at flytte ind i en HSB-forening på Vattenvärksvägen i Kirseberg. Foreningen havde et flot haveanlæg, men deres opgang virkede ikke som HSB standarden som normalt er meget "korrekt". Navneskilte var klistret på osv. Der var mange ældre beboere i foreningen ... Af egen erfaring ved jeg at ældre (læs gamle) naboer kan være emsige og regelrette. Det alene kan være grunden til at folk gerne vil væk fra området, og hvis det skal gå stærkt med at komme væk sætter man jo gerne prisen lavere ... Det kan langt fra være at det er grunden!! Den lejlighed jeg så var meget pæn. Måske ikke 100% vedligeholdt ... som sagt meget pænt område og bussen lige uden for døren ... jeg ville selv ikke have nogen betænkeligheder (bortset fra de ældre naboer) ved at flytte derud da det er tættere på centrum end hvor jeg bor nu. Forstå mig ret ... jeg har intet imod pensionister, men der er bare nogle der er sødere end andre happy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...