Jump to content

Kirseberg

Guest martin

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogle der ved hvorfor det er så billigt at købe lejl. i Kirseberg? Det ligger jo rimelig tæt på centrum...Er det måske kendt for at være et sted hvor der er meget ballade.... På forhånd Tak Martin

Besvaret

Hej Er der nogle der ved hvorfor det er så billigt at købe lejl. i Kirseberg? Det ligger jo rimelig tæt på centrum...Er det måske kendt for at være et sted hvor der er meget ballade.... På forhånd Tak Martin

Besvaret

Jeg bor i Kirseberg på Lundavägen, og synes godt om det. Jeg har yngre naboer som ikke larmer ret meget. Lejligheden er en gammel herskabs lejlighed i normal stand. Har i øvrigt aldrig oplevet noget ballade, indbrud eller andet tyveri...der holder da også en hel del store biler rundt om i området, så alt i alt kan jeg uden skrubler anbefale området.

Besvaret

Hej Allesammen! Vi er et par som tænker på at flytte over på den anden side og købe hus og en nyere bil. Vi spekulere ikke så meget mere på transporten, men mere på det økonomiske! Der er sikkert en eller flere, der har regnet på det økonomiske?? Er der nogen der ligger inde med nogle konkrete eksempler de har lyst til at dele!! Tak for en god informativ hjemmeside. Mange hilsner Joe

Besvaret

Kom lige i tanke om, at jeg har været ude nogle gange og besøge venner i Kirseberg. De har en 2'er i en HSB forening ved Vattenvärksvägen. Selve lejligheden var helt i orden, men man kunne høre naboerne snakke i telefon. Jeg er dog sikker på at det ikke gælder alle lejligheder i området, men den hér forening lå lige overfor Kirseberg Kirke.

• 6 months later...
Besvaret

Hej Jeg bor selv i Kirseberg (på kronetorpsgatan), og har gjort det i omkring 2 år. Jeg synes at det er et godt område, med hyggelige grønne områder, og jeg har ikke haft nogle negative oplevelser med naboerne. Så jeg kan ikke se nogen grund til at det skulle være billigere end andre steder...

• 3 weeks later...
Besvaret

Hej Helle, jeg bor også på Kronetorpsgatan.Har boet der næsten lige så lang tid. Det kunne være hyggeligt at lære dig at kende når vi nu bor så tæt på hinanden. Hvis du er intresseret kan du jo skrive til mig på min mail: hopla02@sol.dk Hilsen Ida A.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...