dan Skrevet May 27, 2003 Rapporter Skrevet May 27, 2003 Jeg står og vil leje min lejlighed ud i sverige. Er der nogen der har kendskab til lejekontrakt, og hvor man kan få den i sverige? På forhånd tak...
dan Besvaret May 27, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2003 Jeg står og vil leje min lejlighed ud i sverige. Er der nogen der har kendskab til lejekontrakt, og hvor man kan få den i sverige? På forhånd tak...
Nils Besvaret May 27, 2003 Rapporter Besvaret May 27, 2003 Prøv at søge på hyresavtal lägenhet på Google, så dukker der forskellige muligheder op.
Guest thomas Besvaret May 30, 2003 Rapporter Besvaret May 30, 2003 Hej Dan.......den vil jeg da muligvis godt leje og lejekontrakter har jeg selv tjek på da mit eget hus er udlejet i DK. MAIL: det_er_godt@yahoo.dk Hilsen Thomas
dan Besvaret June 2, 2003 Forfatter Rapporter Besvaret June 2, 2003 Hej thomas. Lejligeheden er ca 70 m2. Den er godt indrettet med rummene... og fantastisk beliggendehed i Trelleborg. Men du er velkommen til at se den! Huslejen ligger omkring de 4800 kr men er ikke fastlagt. har lige overtaget den.
Guest peter Besvaret June 7, 2003 Rapporter Besvaret June 7, 2003 Jeg har følgende spørgsmål vedr. udlejning og at eje? Må jeg gerne udleje min nuværende bostattsrät ud og købe en anden som jeg flytter ind i? Årsagen skyldes at vores nuværende er for lille og vi ønsker derved noget større. Dog vil vi ikke skille os af med den nuværende, da min far muligvis er interesseret i at købe den om 2-3 år.
Nils Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 Selvfølgelig kan du fremudleje din lejlighed, hvis du ellers må for bostadsrättsföreningen, men tænkt på, at du så får (både dansk og) svensk indtægt med det ekstra skattebesvær, det giver. Desuden mister du muligheden for at "drukne" reavinstskatten i det nye lejlighedskøb, når du ikke sælger den gamle i forbindelse med. Desdesuden er forholdet lejer-udlejer et født konfliktforhold, og jeg skulle personligt have mig stærkt frabedt at gå ind i sådan et konfliktforhold med den nærmeste familie som modpart, men sådan er vi så forskellige.
Nils Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 P.S. Nå jeg læste forkert: din far ville KØBE den. Det er da lidt bedre.
Guest peter Besvaret June 8, 2003 Rapporter Besvaret June 8, 2003 Sker der noget specielt med min svenske leje-indtægt? Den skal jeg vil ikke beskattes af, når den går til at dække de aktuelle udgifter for min bostatt jeg lejer ud!? Den eneste grund til jeg ikke vil sælge den, er at jeg er overbevist om priserne stiger meget endnu og ser det som en god investering at have begge lejligheder!! Men ok reavinstskatten glemte jeg.....
vincent Besvaret June 9, 2003 Rapporter Besvaret June 9, 2003 Jeg mener at have hørt at du skal betale skat af din lejeindtægt efter 6 måneder. Om det er udlejningsprisen, eller overskuddet ved jeg ikke. Og jeg kan desværre ikke komme med detaljer... kender ikke reglerne SÅ godt
Guest peter Besvaret June 9, 2003 Rapporter Besvaret June 9, 2003 Så skal jeg vel kontakte Skatmyndigheten.....
vincent Besvaret June 9, 2003 Rapporter Besvaret June 9, 2003 Du kan læse mere hér: http://www.rsv.se/infotext/artiklar/uthyrn_privbost.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu