Guest jesper Skrevet October 31, 2003 Rapporter Skrevet October 31, 2003 Hej! Jeg vil gerne købe en lejlighed ved vandet omkring Malmø, men kender ikke byen endnu og heller ikke priserne! Størrelsen kan faktisk være fra 1-3 værelser, bare det er ved vandet Hvad skal jeg regne med at give: Indskud/Leje og hvor finder jeg sådan en?!! Fremragende side forresten! Svar er meget værdsat God weekend! Mvh. Jesper M.
Guest jesper Besvaret October 31, 2003 Rapporter Besvaret October 31, 2003 Hej! Jeg vil gerne købe en lejlighed ved vandet omkring Malmø, men kender ikke byen endnu og heller ikke priserne! Størrelsen kan faktisk være fra 1-3 værelser, bare det er ved vandet Hvad skal jeg regne med at give: Indskud/Leje og hvor finder jeg sådan en?!! Fremragende side forresten! Svar er meget værdsat God weekend! Mvh. Jesper M.
vincent Besvaret October 31, 2003 Rapporter Besvaret October 31, 2003 Hvis du besøger www.gulasidorna.se og kigger under punktet "Karta & Vägbeskrivning" oppe i venstre side kan du finde de aktuelle "strand"-områder i malmö. Fra Nord mod syd er det: - (Lomma.) - Arlöv. - Västra Hamnen. - Ribersborg. - Fridhem. - Bellevue. - Ön. - Limnhamn. - Sibbarb. - (Bunkeflostrand) Derefter går du på boligjagt på de andetstedsnævnte www-sider efter boliger i de nævnte områder.
Guest rose Besvaret October 31, 2003 Rapporter Besvaret October 31, 2003 Du kan også søge på følgende sider: www.bovision.com www.bostad.dn.se/bostadsborsen www.hemnet.se Det er så vidt jeg ved de mest gængse
Guest jesper Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 OK! prøver at kigge på de nævnte steder på linkene - men hvor anbefaler I at man slår sig ned - hvilke(n) kyststrækninger? tak for svar forresten Mvh. Jesper
Gio Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 Hvad er dine kriterier, udover vand?
Guest jesper Besvaret November 1, 2003 Rapporter Besvaret November 1, 2003 Hejsa! Ikke så mange, andet at det ikke skal være for dyrt (mindre end 8000) Helst andelsbolig eller leje alt fra 10-70 kvm! You guessed it!....kan rigtig godt lide vand!! Mvh. Jesper
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu