Jump to content

Lejlighed ud til vandet i Malmø

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg vil gerne købe en lejlighed ved vandet omkring Malmø, men kender ikke byen endnu og heller ikke priserne! happy.gif Størrelsen kan faktisk være fra 1-3 værelser, bare det er ved vandet happy.gif Hvad skal jeg regne med at give: Indskud/Leje og hvor finder jeg sådan en?!! Fremragende side forresten! Svar er meget værdsat happy.gif God weekend! Mvh. Jesper M.

Besvaret

Hej! Jeg vil gerne købe en lejlighed ved vandet omkring Malmø, men kender ikke byen endnu og heller ikke priserne! happy.gif Størrelsen kan faktisk være fra 1-3 værelser, bare det er ved vandet happy.gif Hvad skal jeg regne med at give: Indskud/Leje og hvor finder jeg sådan en?!! Fremragende side forresten! Svar er meget værdsat happy.gif God weekend! Mvh. Jesper M.

Besvaret

Hvis du besøger www.gulasidorna.se og kigger under punktet "Karta & Vägbeskrivning" oppe i venstre side kan du finde de aktuelle "strand"-områder i malmö. Fra Nord mod syd er det: - (Lomma.) - Arlöv. - Västra Hamnen. - Ribersborg. - Fridhem. - Bellevue. - Ön. - Limnhamn. - Sibbarb. - (Bunkeflostrand) Derefter går du på boligjagt på de andetstedsnævnte www-sider efter boliger i de nævnte områder.

Besvaret

OK! prøver at kigge på de nævnte steder på linkene - men hvor anbefaler I at man slår sig ned - hvilke(n) kyststrækninger? tak for svar forresten happy.gif Mvh. Jesper

Besvaret

Hejsa! Ikke så mange, andet at det ikke skal være for dyrt (mindre end 8000) Helst andelsbolig eller leje alt fra 10-70 kvm! You guessed it!....kan rigtig godt lide vand!! happy.gif Mvh. Jesper

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...