Guest jakob Skrevet September 26, 2002 Rapporter Skrevet September 26, 2002 Hej! Når man handler i S, så er det en god idé at anskaffe sig et rabatkort til div. butikker man handler i. Jeg har efterhånden fået en del bonus checks tilsendt fra Malmborgs (ICA) og Åhlens, som giver en vis % af det man har handlet. Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. men efter første køb fik jeg 120,- Skr. rabat, og derved "tjent" 20,-. Der er mange gode tilbud og rabatter at hente hvis man investere i sådan et rabatkort. Mvh, Jakob
Guest jakob Besvaret September 26, 2002 Rapporter Besvaret September 26, 2002 Hej! Når man handler i S, så er det en god idé at anskaffe sig et rabatkort til div. butikker man handler i. Jeg har efterhånden fået en del bonus checks tilsendt fra Malmborgs (ICA) og Åhlens, som giver en vis % af det man har handlet. Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. men efter første køb fik jeg 120,- Skr. rabat, og derved "tjent" 20,-. Der er mange gode tilbud og rabatter at hente hvis man investere i sådan et rabatkort. Mvh, Jakob
Guest mic Besvaret March 4, 2005 Rapporter Besvaret March 4, 2005 Du kan få information på http://www.malmocity.se/
MultiTabs Besvaret May 1, 2005 Rapporter Besvaret May 1, 2005 er citykort og rabattguiden det samme kort?
Thomas Besvaret May 1, 2005 Rapporter Besvaret May 1, 2005 Hej! Når man handler i S, så er det en god idé at anskaffe sig et rabatkort til div. butikker man handler i. Jeg har efterhånden fået en del bonus checks tilsendt fra Malmborgs (ICA) og Åhlens, som giver en vis % af det man har handlet. Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. men efter første køb fik jeg 120,- Skr. rabat, og derved "tjent" 20,-. Der er mange gode tilbud og rabatter at hente hvis man investere i sådan et rabatkort. Mvh, Jakob Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. Ok. så:)
Madsen Besvaret July 10, 2005 Rapporter Besvaret July 10, 2005 Wow, det var da en lækker oplysning... Nu kan jeg få lavet nye negle billigere, tihi...
Malezar Besvaret July 11, 2005 Rapporter Besvaret July 11, 2005 For fastfood intereserede har BugerKing et medlems kort som koster 100, dernæst har du 20% på alt du bestiller hos dem. Det gælder i hele Skåne, på nær BK på Centralen.
Guest carspar Besvaret July 11, 2005 Rapporter Besvaret July 11, 2005 For folk der skal have en Fikapaus, så er det gode rabatter hos Espresso hvid du køber et kort som du fylder penge ind på. Samme kort er fin til Lunsh.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu