Jump to content

Rabatkort / Citykort

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Når man handler i S, så er det en god idé at anskaffe sig et rabatkort til div. butikker man handler i. Jeg har efterhånden fået en del bonus checks tilsendt fra Malmborgs (ICA) og Åhlens, som giver en vis % af det man har handlet. Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. men efter første køb fik jeg 120,- Skr. rabat, og derved "tjent" 20,-. Der er mange gode tilbud og rabatter at hente hvis man investere i sådan et rabatkort. Mvh, Jakob

Besvaret

Hej! Når man handler i S, så er det en god idé at anskaffe sig et rabatkort til div. butikker man handler i. Jeg har efterhånden fået en del bonus checks tilsendt fra Malmborgs (ICA) og Åhlens, som giver en vis % af det man har handlet. Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. men efter første køb fik jeg 120,- Skr. rabat, og derved "tjent" 20,-. Der er mange gode tilbud og rabatter at hente hvis man investere i sådan et rabatkort. Mvh, Jakob

• 2 years later...
  • 1 month later...
Besvaret
Det koster ikke noget at få disse kort, og man siger jo ikke nej til at få penge igen efter man har handlet. Og vis man bor i Malmø kan det anbefales at købe et City rabatkort. Det koster 100,- Skr. Ok. så:)
  • 2 months later...
Guest carspar
Besvaret

For folk der skal have en Fikapaus, så er det gode rabatter hos Espresso hvid du køber et kort som du fylder penge ind på. Samme kort er fin til Lunsh.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...