credde Skrevet August 12, 2004 Rapporter Skrevet August 12, 2004 Hej, Jeg mistænker min strømforsyning til min computer for at være på vej i "døden" (den bliver meget varm og blæseren på den skal ligesom have lidt hjælp for at komme i gang). Er der nogen som kender en computerbutik i Malmö, som har strømforsyninger / alm. computertilbehør. mvh, Christian
credde Besvaret August 12, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret August 12, 2004 Hej, Jeg mistænker min strømforsyning til min computer for at være på vej i "døden" (den bliver meget varm og blæseren på den skal ligesom have lidt hjælp for at komme i gang). Er der nogen som kender en computerbutik i Malmö, som har strømforsyninger / alm. computertilbehør. mvh, Christian
Gio Besvaret August 13, 2004 Rapporter Besvaret August 13, 2004 Hej Credde... Den gældende er nok www.jmedata.se Ellers er der www.net2world.se, som lige er flyttet i større lokaler. Jeg har handlet begge steder, og har været ganske tilfreds. Især er JME god til at vejlede, og de tager sig også god tid til kunderne og deres spørgsmål. (Træk et nummer når du kommer ind i butikken! & )
credde Besvaret August 13, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2004 Tusind tak, det var lige dem jeg skulle bruge. JME fandt jeg selv i går, men de andre har lige præcis den strømforsyning jeg gerne vil have. mvh, Christian
Gio Besvaret August 13, 2004 Rapporter Besvaret August 13, 2004 Jeg er da nysgerrig....siden du var ude efter noget "specielt" Lidt nørd er man vel...på den fede måde *s*
credde Besvaret August 13, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret August 13, 2004 Så specielt er det heller ikke. Det var bare en Q-Tec PSU 400W big fan low noise strømforsyning. Den er købt (god service) og sat i computeren. mvh, Christian
Gio Besvaret August 13, 2004 Rapporter Besvaret August 13, 2004 Har selv en 400w guldfarvet Qtec liggende, som jeg brugte indtil blæserne begyndte at larme. Købte så en Chill Innovations, som er super. Kæmpe lownoise-blæser...og den spiller 100. Desværre var der nok en grund til at Qtec´en ikke kostede en formue - blæserne er simpelthen for billige. Eller også var jeg uheldig. Må tiden jo vise.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu