Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg mistænker min strømforsyning til min computer for at være på vej i "døden" (den bliver meget varm og blæseren på den skal ligesom have lidt hjælp for at komme i gang). Er der nogen som kender en computerbutik i Malmö, som har strømforsyninger / alm. computertilbehør. mvh, Christian

Besvaret

Hej, Jeg mistænker min strømforsyning til min computer for at være på vej i "døden" (den bliver meget varm og blæseren på den skal ligesom have lidt hjælp for at komme i gang). Er der nogen som kender en computerbutik i Malmö, som har strømforsyninger / alm. computertilbehør. mvh, Christian

Besvaret

Hej Credde... Den gældende er nok www.jmedata.se Ellers er der www.net2world.se, som lige er flyttet i større lokaler. Jeg har handlet begge steder, og har været ganske tilfreds. Især er JME god til at vejlede, og de tager sig også god tid til kunderne og deres spørgsmål. (Træk et nummer når du kommer ind i butikken! yawn.gif & wink.gif)

Besvaret

Har selv en 400w guldfarvet Qtec liggende, som jeg brugte indtil blæserne begyndte at larme. Købte så en Chill Innovations, som er super. Kæmpe lownoise-blæser...og den spiller 100. Desværre var der nok en grund til at Qtec´en ikke kostede en formue - blæserne er simpelthen for billige. Eller også var jeg uheldig. Må tiden jo vise.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...