Guest Trine Skrevet November 15, 2004 Rapporter Skrevet November 15, 2004 Hey Jeg har problemer med modtagelse af smsér fra "3" mobil fra DK. Når min veninde sender en sms modtager jeg den ca hver halve time indtil jeg igen er på dansk netværk, så bibber den ind 1 gang og holder herefter op. Som om centralen ikke kan se den er modtaget og derfor bliver ved med at eftersende. Mildt sagt skide irriterende når man modtager samme sms 29 gange på en weekend.... Er der andre der lider under det samme?? Jeg har tænkt mig at kontakte "3" mobil, i min naive tro på de gider rette op på fejlen, men ville lige høre om problemet er isoleret til mig. Jeg har dansk mobil gennem Orange....
Guest Trine Besvaret November 15, 2004 Rapporter Besvaret November 15, 2004 Hey Jeg har problemer med modtagelse af smsér fra "3" mobil fra DK. Når min veninde sender en sms modtager jeg den ca hver halve time indtil jeg igen er på dansk netværk, så bibber den ind 1 gang og holder herefter op. Som om centralen ikke kan se den er modtaget og derfor bliver ved med at eftersende. Mildt sagt skide irriterende når man modtager samme sms 29 gange på en weekend.... Er der andre der lider under det samme?? Jeg har tænkt mig at kontakte "3" mobil, i min naive tro på de gider rette op på fejlen, men ville lige høre om problemet er isoleret til mig. Jeg har dansk mobil gennem Orange....
Guest hans Besvaret November 15, 2004 Rapporter Besvaret November 15, 2004 Hej Moerke. Jeg har oplevet det samme problem for et par uger siden. Siden da har jeg bedt afsenderen om ikke at sende flere SMS'er til mig :-) Afsenderen, der er "3"-kunde i DK, sendte sin SMS fra Sverige. Jeg modtoge 23 enslydende SMS. Senere modtog jeg ca. 25 enslydende SMS i forbindelse med en anden besked. Jeg har kun oplevet problemet, når SMS'en blev sendt fra Sverige. Jeg har TDC som udbyder. God idé at kontakte "3". HH
Guest hans Besvaret November 15, 2004 Rapporter Besvaret November 15, 2004 Hej igen. Ved nærmere eftertanke, så kan det faktisk godt være, at det ikke er afsenderens placering (i DK eller SE), der er afgørende for om problemet optræder. I begge tilfælde har jeg være i SE, når jeg har haft problemet - og jeg har ikke haft problemet, når jeg har været i DK. HH
dan Besvaret November 15, 2004 Rapporter Besvaret November 15, 2004 Min nabo der er 3-kunde har sendt mig sms et par gange og alle gange har jeg modtaget dem i flere døgn efter. Op til hvet 10 minut kom de. Han og jeg har ringet til 3 og brokket os. Beskeden : Ja vi har altså en teknisk fejl vi godt kender til, men det er nedprioriteret fordi vores teknikere jo også har andre ting at tage sig til.... Rend mig R.... siger jeg bare. Det grænser til sabotage, så jeg bad også vedkommende om at stoppe med at sende mig sms. i øvrigt - ja så var beskeden at det ville holde op når jeg kom ind i 3's net i DANMARK, så det var altså først mandag morgen. Godt man ikke var på ferie i 14 dage sydpå. Men ring endelig og brok jer - så kan det da være at de gider gøre noget ved det. PS. Skal ALDRIG have 3 abonnement.
Guest Trine Besvaret November 15, 2004 Rapporter Besvaret November 15, 2004 hmm tak for input Dan...men som sagt. "i min naive tro på de gider rette op på fejlen".... Jeg ringer til dem i morgen og forsøger at påvirke prioriteringen...samtidig vil jeg opfordre alle andre til at gøre det samme... Desuden har min veninde opsagt sin "3" aftale ved bindingstidens udløb, måske er det den eneste vej til at påvirke dem..
Guest sanni Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Hey Jeg oplever jævnligt præcis det samme - min veninde i DK har en 3-mobil, og hver gang hun sender sms til mig, får jeg den minimum 30-40 gange, inden det stopper - pisse-irriterende. Hun har ringet til 3, der oplyste om den velkendte "tekniske fejl", som de var i gang med at rette op på. Jeg forventer da, at der kommer styr på det...
Guest dansken Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Jeg tror vi snart er nok til at starte en forening. ;-) Jeg har samme problem.
Guest zeni Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Jeg tror 3G får meget god reklame..... Kan hører, at "Kontant" på DR1 netop nu har 3G som skydeskive, og det lyder ikke rart.
Guest brian Besvaret November 16, 2004 Rapporter Besvaret November 16, 2004 Ja helt vildt god reklame var det ihvertfald ikke for 3! tror ikke jeg skal eje en 3 telefon før nettet er helt udbygget og gennemtestet. og jeg har samme problemer med sms'er sendt fra en 3 telefon til min Orange telefon når jeg er i SE
dan Besvaret November 18, 2004 Rapporter Besvaret November 18, 2004 Wauu, med alle de problemer der blev listet op i TV, sammenholdt med egne oplevelser om disse sms, og naboens problem med manglende dækning så hans kunder ikke kan få fat i ham, skal jeg ikke have 3-abonnement.
Guest martin Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 Jeg har trods alles erfaringer, dårlige reklame osv. gjort det slemme.. Jeg har købt en 3 mobil.. åh åh.. men jeg har faktisk ikke noget at klage på endnu hvad angår deres dækning.. jeg har dækning på 3 net hele vejen fra roskilde til jeg kører overbroen.. og så er der jo roaming på 3 sverige.. Men jeg vender da lige tilbage med flere dårlige/gode erfaringer.. Der er jo nogen der skal være de første "beta" testere..
Guest jesper Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 Jeg bliver sindssyg!! Jeg modtager samme sms hver 20 minut nu, afsendt fra en 3-mobil i DK. Det var da UFATTELIGT de ikke kan indse problemets størrelse, og få det fixet! *grr*
Guest totter Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 Jeg har problemer med at se Champions league på min og som Jer det med at modtage samme besked en milliard gange. Men det der pisser mig mest af er at jeg ikke får mine beskeder fra Tyskland af Lidt grimt at have en reserve telefon til sin telefon Udover det så er telefonen alt for fed (SE Z1010) men 3 kan vist ikke helt følge med Et godt råd: Mindre marketing mere kundepleje = bedre marketing.
Guest Trine Besvaret November 19, 2004 Rapporter Besvaret November 19, 2004 \gio... jeg har talt med kundeservice efter 12½ minut på venteposition...det positive er at deres musikudvalg er noget af det bedste jeg har lyttet til;-) Nå men den søde pige sagde at det var hun da ked af.... og at det ville blive bragt videre til teknikkerne. Desuden ville beskeden jo stoppe når jeg kom på dansk netværk igen;-) En lille aftentur er vel ikke af vejen;-) Det værste er i morgen tidlig hvor du kan begynde at slette de første 20 beskeder...
Guest jesper Besvaret November 20, 2004 Rapporter Besvaret November 20, 2004 Min indbakke overskriver sig selv nu...*suk* Men jeg er jo nødsaget til at se hver gang - det kunne jo være fra en anden. Men...det er snart historien om drengen der råbte "ulven kommer!!" om igen. Det er længe siden jeg har været så irriteret på de sms-bib´s. Nå, men jeg er jo "allerede" på dansk jord igen på mandag. *gaaah*
Guest palle Besvaret November 27, 2004 Rapporter Besvaret November 27, 2004 Martin Thygesen... Nu kan du også brokke dig over 3... Jeg har foreløbig modtaget den samme SMS fra dig, 17 gange !!!
Guest martin Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Pokkers, mente jeg havde skrevet herinde.. Men jeg har snakket med de flinke mennesker på 3, og de vil sørme ikke gøre noget ved det.. Vi er blot "heldige" at alle andre selskaber kan finde ud af det. Jeg har også haft fat i både Forbrugerrådet og tele-it anke styrelsen, og de kunne heller ikke hjælpe.. så desværre folkens.. det ser ud til at man må leve med det.. Dog har jeg en konto hos www.coolsms.dk hvor jeg vil prøve at huske, at sende sms'er til dem jeg kender i sverige.. kan bare være svært hvis man er ude i byen..
Guest palle Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Jeg har fået føromtalte sms mere end 50 gange i løbet af weekenden... Men, jeg kan se du igen er i dk... jeg modtager den ihvertfald ikke mere ;o)
Guest Trine Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Det burde da blæses ud til alle "3" kunder at de IKKE kan sende sms til folk der opholder sig i udlandet...Hvor latterligt de ikke gider ordne problemet....
dan Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 jeg ringede idag til Telestyrelsen, og omstillingen mente at det var dem man skal klage til, men afdelingen var i møde. Så jeg har mailet dem. DR1 programmet Kontant havde jo fat i dem for nylig, måske man skulle høre om de ville lave en "opfølgning".
dan Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Nå, så skrev jeg også lige til Kontant. Vi må se om de vil se på "3" igen.
dan Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Ja, så fik forbrugerbladet Tænk og test også lige en mail :-)
Guest Trine Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Jeg fandt en mobildebat side hvor de lige fik en langside og alle "3" kunder en opfordring til at ringe til kundeservice og klage..... også fik deres kundeservice lige en mail mere... ikke fordi de gør en skid ved det, men jeg fik det bedre af at beklage mig lidt, og det er ikke så skidt endda;-)
Guest martin Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Jeg skriver da også lige til Kontant.. det kunne da være meget sjovt hvis de ville følge op på den..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu