Guest martin Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Jeg kom også til at tænke på sådan noget som www.eb.dk måske?? de er også gode til at tage sådan nogle ting op..
Guest nicolaj Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 Det er ikke kun 3 der har det problem. Jeg har været i UK, og der var det samme problem - Så jeg fik de samme SMS'er en hel uge:-) Jeg ved dog ikke om det er Telia der fejlede, eller om det bare er noget med at der ikke bliver sendt et "ok, sms er leveret signal" tilbage til dk...
Guest martin Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 ja det er ok, men hvem sendte den til dig? altså hvilket selskab for de er stadig de eneste jeg har hørt om der gør det
Guest nicolaj Besvaret November 29, 2004 Rapporter Besvaret November 29, 2004 SMS'erne der blev ved kom fra Telia og Telmore.
steelsky Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Er der nogen som har checket om der bliver trukket på regningen hos afsender/modtager mere end en gang? Det er vel ikke kun samtaler som koster at modtage når man er i udlandet? Selv bruger jeg min TDC T68i så lidt at jeg kan gå næsten 14 dage på en opladning. /Søren
Guest martin Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 Hos 3 betaler man ikke som afsender for at beskeden bliver sendt så mange gange.. og normalt koster det ikke noget at modtage sms beskeder.. heller ikke i udlandet
Guest Trine Besvaret November 30, 2004 Rapporter Besvaret November 30, 2004 I visse tilfælde tager det udenlandske selskab 25 øre i opkaldsafgift ved modtagelse af sms, men det primære problem er altså at det er s.... irriterende og at det overskriver indbakken eller blokerer for andre sms'er...
dan Besvaret December 3, 2004 Rapporter Besvaret December 3, 2004 Jeg fik lige svar fr Tænk & Test. De får så mange henvendelser om "3" at de overvejer en artikel i et af de næste numre. Det glæder jeg mig til. Fra IT og Telestyrelsen fik jeg denne mail : Kære Dan Jeg skal henvise dig til at kontakte Teleankenævnet Nørre Voldgade 48, st. 1358 København K tlf. 3318 6900 www.teleanke.dk Med venlig hilsen IT- og Telestyrelsen Så det må jeg jo så gøre :-)
Gio Besvaret December 14, 2004 Rapporter Besvaret December 14, 2004 Jeg brokkede mig til "3" over det problem med SMS`erne, og blev så henvist til deres support-side (http://www.3.dk/templates/Sporg3_04.aspx?id=3395). Og her står der sørme: "Her kan du stille spørgsmål til 3's kundeservice. Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, bedes du kontakte vores kundeservice på 70 313 313. Grundet stor kundetilgang, kan du i øjeblikket forvente en behandlingstid på ca. 4 uger. Vi beklager og håber på din forståelse. Det var ellers no´et...*lol*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu