Jump to content

Bostream Scream leverance

Recommended Posts

Besvaret

Skytten: Næ...eftersom jeg gerne vil ha´ en fast ip, så er BBB ikke et slternativ.

Besvaret

Jeg kan heller ikke komme igennem. Har ellers tre lysende, grønne knapper på mit modem, så der burde være hul igennem. Hende jeg snakkede på supporten, sagde at hun ville sende en tekniker ud og kigge på det. Men det lyder tilsynladende til, at vi alle har samme problem. I har vel også Malmö/Sparven station, ik ?

Besvaret

Anne: Jo.. men, som jeg skrev tidligere, så har jeg snakket med deres support idag. (se tidligere indlæg) Jeg forventer intet før, tidligst, imorgen. sad.gif

Besvaret

Seneste samtale med Bostream Support - d.d. 16:30: Maskinen der skal tildele ip´er fikset - men nu er der opstået "andre problemer". E.t.a. på fix: ca. ét til to døgn. ...jeg mangler ord.

Besvaret

Huhej hvor det går...så er jeg dælme på med ca. 10Mbit. Det var dog dejligt. Er I andre også på nu?

Besvaret

"Scream".... det må være den lyd man udstøder når man opdager at man er 21Mbit too short på båndbredden man nok gerne ville have haft *Griner* Hmmmm....hvis man virkeligt vil have VDSL, må man sikkert også købe sig en telefoncentral. Kører en tracrt også via Holland for dig, hvis du laver tracert på bostream.se? Ligesom den gør med Xstream?

Besvaret

Åh ja i klager gør i happy.gif Hvad med os stakler som hverken kan få Scream eller ADSL i det hele taget og ingen tomme trusler eller sabelraslen virker på Telia eller Bostream *grrrrr* mvh, Christian

Besvaret

Nej... 82.182.98.1 82.182.4.13 cr1-gig13.djakneg16.mlm.bostream.net 82.182.0.14 cr2-gig116.djakneg16.mlm.bostream.net 82.182.0.33 cr2-gig11.importg7.gbg.bostream.net 81.26.224.2 cr2-gig1-1.mit.um.bostream.net 194.165.224.130 dmz-gw.norrnod.se 212.32.191.93 www.bostream.se ---------- Roundtrip time to www.bostream.se (212.32.191.93) average = 23ms min = 23ms max = 24ms

Besvaret

Jeg bor i Bruksparken i Hököpinge og nej her er ikke engang BBB. Så vi er nogle stykker som prøver at få en 2mbit ind og lave trådløst netværk. Men det er utrolig dårligt, de mindre byer som ligger 1-2 km rundt om har alle ADSL. Jeg ved bare ikke hvad man skal gøre. mvh, Christian

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...