Guest andreas Skrevet December 31, 2003 Rapporter Skrevet December 31, 2003 I min lejelejlighed har jeg mulighed for tilslutning af bredbånd via Com Hem og deres net. Er der nogle der har erfaringer med Com Hem? Gode, dårlige eller bare regulære pointers alt er af interesse. Med venlig hilsen og godt nytår til alle
Guest andreas Besvaret December 31, 2003 Rapporter Besvaret December 31, 2003 I min lejelejlighed har jeg mulighed for tilslutning af bredbånd via Com Hem og deres net. Er der nogle der har erfaringer med Com Hem? Gode, dårlige eller bare regulære pointers alt er af interesse. Med venlig hilsen og godt nytår til alle
Admin Besvaret December 31, 2003 Rapporter Besvaret December 31, 2003 Comhem er som gammelt Telia-firma, utroligt tunge at danse med rent kundeservice-mæssigt, men deres forbindelse kører upåklageligt her. Jeg har fornyligt bestilt upgradering til 2 kbit.
Guest dahl Besvaret January 3, 2004 Rapporter Besvaret January 3, 2004 Jeg har også ComHem Bredbånd, og kan kun tilslutte mig Steen. Deres kunde-service får TDC's Kunde-service til at virke som en fisk i vandet:^) Tilgengæld kører internettet helt suverænt.
Guest jesper Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Jeg har også comhem, da der også er mulighed for tilslutning i min lejlighed. jeg syntes dog stadig comhem har en del dårlige sider, forbindelse er til tider ret ustabil (ihvertfald i mit område, almvik) man skal logge ind på en website for at blive koblet på comhem, man kan ikke få fast IP, eller dele sin forbindelse ud over flere maskiner...
Guest andreas Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Ja på trods af, at jeg flyttede til Malmö d.1/12, er jeg allerede bekendt med svenskernes "tunge" rutiner og organisatoriske forhold...-så hvis det er Com Hems eneste reele problem, går det nok for mit vedkommende. Mvh
ulmus Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Hej Jesper Birk, er du sikker på, at du er tilkoblet ComHem?? Jeg bor også i Almvik og er tilkoblet BBB, som jeg har meget få problemer med, faktisk ingen. Vi (i Kvartettgatan) har ComHem som kabel-TV, men ikke PC.
Guest jesper Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 hej Ulmus ja det er jeg ret sikker på, jeg kender en som bor på Serenadgatan lige ved siden af og han har BBB. men på axel danielssons väg hvor jeg bor har vi desværre kun comhem (som er knapt så hurtigt som BBB) . :-(
Admin Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Jeg har da fast ip adresse på Comhem. Det er faktisk på den forbindelse at denne side kører :-)
Admin Besvaret January 5, 2004 Rapporter Besvaret January 5, 2004 Og jeg har i øvrigt haft 3 maskiner på samtidigt....
Guest velocity Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Hvad ligger priserne på Com-Hem??
Admin Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Du kunne jo kigge på http://www.comhem.se
Guest velocity Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Ja skulle jeg ikke bare gøre det Takker!
Guest carspar Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Til Velovity Der er andre operatører såfremt ComHem ikke kan levere. Her har du alle tele og internet operatører i Sverige: http://hosting.ibitec.se/pts/Operators.aspx Selv har jeg Bredbandsbolaget med 10 Mbit (reelt ca 4 Mbit) til Skr 315/md. Jeg kan nu få 100 Mbit for Skr 590 pr. md. God fornøjelse, det er jo billigere her i Sverige.
birkster1977 Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Hej Steen. hvordan har du båret dig ad med at koble så mange maskiner op samtidigt?
Gio Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 "Jeg kan nu få 100 Mbit for Skr 590 pr. md." ...reelt ca. 8mbps ;o)
Gio Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 "Jeg kan nu få 100 Mbit for Skr 590 pr. md." ...reelt ca. 8mbps ;o)
Admin Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 "hvordan har du båret dig ad med at koble så mange maskiner op samtidigt?" En bredbånds router da. Kig iøvrigt på http://www.lfdomain.com . Her kan du downloade et program der automatisk holder liv i forbindelsen.
birkster1977 Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 dvs. du får routeren til at håndtere at den skal logge ind via websiten?
Admin Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 Nej, Serveren kører konstant med "Connection Keeper", så den holder liv i forbindelsen.
birkster1977 Besvaret July 19, 2004 Rapporter Besvaret July 19, 2004 ahh okay, så er jeg med.. takker :-)
Guest carspar Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Hej Jesper Giovani. Du skriver til mit indlæg: "Jeg kan nu få 100 Mbit for Skr 590 pr. md." ...reelt ca. 8mbps ;o) Jeg har ikke selv købt de 100 Mbit men ved du at det reelt kun er 8 Mbit? Når jeg spørger så er det fordi at jeg ikke hele tiden har været tilfreds med Bredbandsbolaget, samt at jeg ikke kan få fast IP adresse. Jeg har flere PC er kørende via en switch, men ska så have firewall på alle, men min mail (eget domaine) er stadig i Danmark. Jeg har haft en router stående for at låse en IPadresse, så slap jeg for firewallen, men ind imellem så resetter de IP adresserne, måske fordi jeg ikke er den eneste. Derudover er hastigheden på Bredbandsbolaget gået med med 1/3 på bare ½ år, så suk jeg er ved at se hvad der ellers findes, men dette er nok bare luksusproblemer for dem der er ved at flytte herover. Kender du et bolag nogen som kan give mig fast IP adresse og en hastighed der räkker?
Gio Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Carsten: Jeg skrev egentlig kommentaren lidt i spøg, fordi folk rent faktisk tror de får 100mbps til Internettet. Men det de får, er jo, groft sagt, en plads på en 100mbps-switch internt i BBB´s netværk. Og ja, så kan de da kommunikere med fuld hastighed internt. Men at tro man får 100mbps ud på Nettet... ;o) Jeg ville, umiddelbart, anbefale dig Bostream. Bor du tæt nok på centralen (under 1000m) så kan du få 26mbps synkron VDSL. Desværre bor jeg selv for langt fra centralen ("Sparven" i det her tilfælde), så jeg må "nøjes" med en ADSL der præsterer ca 5mbps ned og en lille mbps op. Og det er med fast IP.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu