Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Jeg triller til virum hver morgen med ankomst der kl 8 ca og hjem til malmø derfra kl 16 ca. Så hvis nogen vil være med til at reducere rejse udgifterne giv da lige et prej happy.gif

Besvaret

Hejsa. Jeg triller til virum hver morgen med ankomst der kl 8 ca og hjem til malmø derfra kl 16 ca. Så hvis nogen vil være med til at reducere rejse udgifterne giv da lige et prej happy.gif

Besvaret

Tommy gamle dreng :-) Vi kan måske godt finde ud af noget i ny og næ, når det passer ind, med ham jeg normalt kører med og min fodboldtræning. Vi arbejder jo trods alt i samme firma hehe. mvh, Christian

• 3 months later...
Besvaret

... nu er jeg ikke helt kyndig om hvor det hele ligger på Sjælland, men kommer du igennem Tårnby sådan at man kan være der til klokken 7? ... måske et dumt spørgsmål, men geografien siger mig ingenting...

Guest Supermule
Besvaret

Det er ikke en ringe mulighed der... Han bor i Almvik ikke langt fra Svågertorp.

Besvaret

Virum, det ligger oppe nord på:) Jeg køre gennem byen hver dag. Normalt køre jeg lidt senere, men det er ikke utænkeligt at det kan arrangeres hvis det er. hvor i tårnby er det? Hvis du stadig er intr. kan du jo skrive mig en mail så kan vi snakke om det.

• 2 months later...
Guest Supermule
Besvaret

Du har kørt siden den 8 apr, så det er da vist på høje tid du kører hjem.... ;) Koster det ikke en fandens masse i bro og benzin???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...