tommy_h Skrevet April 8, 2005 Rapporter Skrevet April 8, 2005 Hejsa. Jeg triller til virum hver morgen med ankomst der kl 8 ca og hjem til malmø derfra kl 16 ca. Så hvis nogen vil være med til at reducere rejse udgifterne giv da lige et prej
tommy_h Besvaret April 8, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2005 Hejsa. Jeg triller til virum hver morgen med ankomst der kl 8 ca og hjem til malmø derfra kl 16 ca. Så hvis nogen vil være med til at reducere rejse udgifterne giv da lige et prej
credde Besvaret April 11, 2005 Rapporter Besvaret April 11, 2005 Tommy gamle dreng :-) Vi kan måske godt finde ud af noget i ny og næ, når det passer ind, med ham jeg normalt kører med og min fodboldtræning. Vi arbejder jo trods alt i samme firma hehe. mvh, Christian
Madsen Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 ... nu er jeg ikke helt kyndig om hvor det hele ligger på Sjælland, men kommer du igennem Tårnby sådan at man kan være der til klokken 7? ... måske et dumt spørgsmål, men geografien siger mig ingenting...
Guest Supermule Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 Det er ikke en ringe mulighed der... Han bor i Almvik ikke langt fra Svågertorp.
tommy_h Besvaret August 4, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret August 4, 2005 Virum, det ligger oppe nord på:) Jeg køre gennem byen hver dag. Normalt køre jeg lidt senere, men det er ikke utænkeligt at det kan arrangeres hvis det er. hvor i tårnby er det? Hvis du stadig er intr. kan du jo skrive mig en mail så kan vi snakke om det.
Madsen Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 ... der skulle gerne være en mail på vej, men vores internet driller lidt for tiden...
tommy_h Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Ja jeg køre stadig så hvis der er kommet nogen til som kunne være intr i noget fælles transport så giv lige et praj:)
Guest Supermule Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Du har kørt siden den 8 apr, så det er da vist på høje tid du kører hjem.... ;) Koster det ikke en fandens masse i bro og benzin???
tommy_h Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Hehe joo det kan man godt sige. tanksedlen siger da +450L benz hver månede sååå..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu