vincent Skrevet October 1, 2003 Rapporter Skrevet October 1, 2003 Der åbnes hhv. i Helsingør og i København, ifølge NFÖ. Kilde http://www.nfo.nu/nfo.html?c=3&ni=7093 Dette skal være både svensk- og dansk-talende personer tilgode
Guest jesper Besvaret December 25, 2003 Rapporter Besvaret December 25, 2003 Er der en adresse for centeret i København???
Guest jesper Besvaret December 26, 2003 Rapporter Besvaret December 26, 2003 Prøv at ringe til Københavns Kommune / Økonomiforvaltningen...de burde kunne hjælpe dig. Hvis de da har fundet en adresse til centret allerede...
Guest ole Besvaret December 27, 2003 Rapporter Besvaret December 27, 2003 Prøv at kik http://www.oeresundsbron.com/index.php?GSID=1267306&code=45&area=trafikinfo
Guest jesper Besvaret December 27, 2003 Rapporter Besvaret December 27, 2003 Gyldenløvesgade 15, København. Clæssensvej 1, Helsingør.
Guest nikolaj Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Ved godt det ikke plejer at være noget jeg gør, men Clæssensvej 1 er en stavefejl. Den hedder Claessensvej ... er blot en uvæsentlig detalje...
ulmus Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Vincent - jeg undrede mig også og slog derfor op på Øresundsbroens hjemmeside. Der står der faktisk Clæssens..., så det er altså ikke Gio, der ikke kan stave. Bare lige for en orden skyld! ;o)
Nils Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Uanset, hvad Øresundsbroen - eller Øresundsbron, eller hvordan de nu staver det - skriver, så hedder det altså Claessensvej
Guest nikolaj Besvaret January 6, 2004 Rapporter Besvaret January 6, 2004 Ulmus: Jeg ved det godt ... har boet i Helsingør i 25 år og været på skattekontoret et par gange i løbet af den tid ... det er Øresundsbron der har stavet forkert.
Guest kasper Besvaret January 13, 2004 Rapporter Besvaret January 13, 2004 Hvis man gerne vil tilkobles det nye øresunds skattekontor, bør man lige checke med fraflytter kommunen, da de flytter folk manuelt !! F.eks. havde Odense kommune ikke flytte mig, så de kunne ikke ændre min forskudsopgørelse på Ø. skatte kontoret.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu