Admin Skrevet July 17, 2004 Rapporter Skrevet July 17, 2004 Selvom jeg i princippet er modstander af det kommende forbud mod rygning på offentlige steder, kan jeg alligevel dårligt vente på at det bliver indført. I princippet burde det være muligt at fravælge de steder der ikke giver gode forhold for dem der ikke vil ryge, men sådan er det desværre ikke. Eksempelvis er det umuligt at tage på arbejde om morgenen via Scandlines uden at blive belemret med nikotin. Der findes masser af ikke-ryger steder på færgerne, men Scandlines sætter alligevel askebægre op på disse steder, så man stor set hver morgen skal skændes med folk der ikke kan læse et "Rökfritt tack" skilt. Det burde ikke være nødvendigt med sådanne generelle forbud, men når man hver dag sejler med Scandlines ser man tydeligt hvorfor det bliver indført. Det pudsige er også at det netop er på de 2 svenske færger problemet er.
Guest hartmann Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 går dog op på dækket i den friske luft.....og stop det brokkeri....
Admin Besvaret September 23, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2004 Typisk svar fra et nikotinvrag.
Guest hartmann Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 typisk svar fra brok.......get a life....
ulmus Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Vor Herre bevares, Hartmann! Det kan da ikke være din mening, at folk, der ikke vil dø af passiv rygning, skal stå ude på dækket af en færge i al slags vejr, fordi nikotinvragene absolut skal forpeste sine omgivelser. Hvad med at I rygere skred ud på dækket? Der kunne I så samles i røg og damp og brokke jer over alle de tåber, der har deres liv for kært til at indånde jeres giftige røg. Og din bemærkning "get a lift" er jo helt ude af proportioner, da du jo netop er med til at forhindre andre i at have et liv p.gr.a. passiv rygning. Det er sq da mere rimeligt.
ulmus Besvaret September 23, 2004 Rapporter Besvaret September 23, 2004 Ja, der skulle selvfølgelig stå "get a life"!
Guest hartmann Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 nap du bare 7 klassetrin,,så jeg kaannnn forstå hvad du skriver...
ulmus Besvaret September 24, 2004 Rapporter Besvaret September 24, 2004 Næh, jeg tænkte nok, at det med læsning ikke er din store styrke.
Guest misnulla Besvaret September 25, 2004 Rapporter Besvaret September 25, 2004 Hvis du ikke kan bidrage med noget bedere hartmann, så hold dine sure opstød for dig selv, er selv ryger, men hader nu også røglugten/osen, så vi ryger kun ude herhjemme.
leon Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 jeg kan kun give jer ret!! der er virkelig gang i rygeriet på scanlines. Det burde ikke være så svært at dele det lidt bedre op, så rygerne kunne få en afdeling og vi andre kunne leve et par år længere. Hartmann det er da nogle yderst fornuftige løsninger du kommer med, når man tænker på hvem/hvad der er kilden til problemerne....... Mvh Leon
Guest gæst Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 hmm nu jeg træt af at ryger er skyld i død og jeg ved ikke hvad lad os nu tænke på alle de hellige ikke rygere her i sverig der køre i audi a8 bmw kæmpe og mercedes monster jeg vil ikke dø af bilos lad os jage dem lidt så kan folk lære at holde kæft og ikke give rygere skylden for alt jeg gad nok se hvad der sker med skatten hvis alle hold op med at ryge så ville der mangle 7 milliarder ....
Kenneth Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 nu jeg træt af at ryger er skyld i død og jeg ved ikke hvad lad os nu tænke på alle de hellige ikke rygere her i sverig der køre i audi a8 bmw kæmpe og mercedes monster jeg vil ikke dø af bilos lad os jage dem lidt så kan folk lære at holde kæft og ikke give rygere skylden for alt jeg gad nok se hvad der sker med skatten hvis alle hold op med at ryge så ville der mangle 7 milliarder .... hehe endnu en klassiker fra en ryger .. rofl
Nulla Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 JA OG ??????? Det er jo rigtigt nok !!!!!!! ;)
Guest Supermule Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 Min Mercedes forurener mindre på en tur til Frankrig end du gør på 2 min i en rygerkupé... Tag den... Desuden er en bil et nødvendigt onde, men det er nikotin ikke. Er du klar over at FN's liste over vanedannende narkotika indeholder heroin som nr 2 og NIKOTIN som nr 1 over de mest vanedannende stoffer i verden... Tænk over den, du intetanende narkoman... nu jeg træt af at ryger er skyld i død og jeg ved ikke hvad lad os nu tænke på alle de hellige ikke rygere her i sverig der køre i audi a8 bmw kæmpe og mercedes monster jeg vil ikke dø af bilos lad os jage dem lidt så kan folk lære at holde kæft og ikke give rygere skylden for alt jeg gad nok se hvad der sker med skatten hvis alle hold op med at ryge så ville der mangle 7 milliarder ....
Thomas Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 nu jeg træt af at ryger er skyld i død og jeg ved ikke hvad lad os nu tænke på alle de hellige ikke rygere her i sverig der køre i audi a8 bmw kæmpe og mercedes monster jeg vil ikke dø af bilos lad os jage dem lidt så kan folk lære at holde kæft og ikke give rygere skylden for alt jeg gad nok se hvad der sker med skatten hvis alle hold op med at ryge så ville der mangle 7 milliarder .... Ja lad os alle tænke!!! Hmm! Måske jeg vil et par kommaer vil "jage" ind her, og se hvad der sker! Måske jeg nu bedre forstå!
Guest michaelbo Besvaret June 15, 2005 Rapporter Besvaret June 15, 2005 Videnskaben har længe vidst at røg nedsætter intelligensen og potensen, men begrebet skrumpehjerne og skrumpediller er helt ny viden !!
Ronal Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Hold kæft I er griner... jeg tror helt sikkert i finder en løsning.... tag nu bare hensyn.... og husk at sluk bilen når i holder stille :D
Nulla Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Hold da kæft manner.....er alle dem der så bor i storbyens os så dumme ???? ;)
Admin Besvaret June 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2005 Hvis vi nu kigger på overskriften, kan jeg da lige tilføje at Scandlines har fjernet alle de lilla ikke-ryger pladser på Aurora for at gøre plads til mere shop/cafeteria. Flåååt Skamlines !!
Admin Besvaret June 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret June 16, 2005 Det er iøvrigt sjovt at jeg i flere år har påstået at kvinder der ryger ser ældre ud end kvinder der ikke ryger og nu har jeg endelig fået videnskaben med mig.
Toft Besvaret June 16, 2005 Rapporter Besvaret June 16, 2005 Det er iøvrigt sjovt at jeg i flere år har påstået at kvinder der ryger ser ældre ud end kvinder der ikke ryger og nu har jeg endelig fået videnskaben med mig. I virkeligheden er Dronning Margrethe faktisk kun 36 år
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu