Guest anders Skrevet December 28, 2004 Rapporter Skrevet December 28, 2004 Hej alle sammen. Har nu fundet en rigtig lækker lejlighed i Fredriksdal i Helsingborg. Jeg har jo så også opdaget at der er rig mulighed for at tage cyklen til færgen og så gå ombord og så fra Helsingborg tage sin bil videre til arbejdspladsen i Danamrk. I den forbindelse kunne det da være meget rart at vide om der er mulighed for at parkere sin bil tæt på færgen så man kan slippe for den høje pris på et pendlerkort? Er der eventuelt mulighed for at leje en parkeringsplads?
Admin Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 Jeg kan ikke helt følge dig i hvor det er du vil parkere bilen.Du skriver cykle til færgen, men tage bilen fra Helsingborg ?
Guest anders Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 Jeg har fået svar fra Scandlines i dag så der er ingen problemer. Det spørgsmålet gik på var om man ikke kunne leje en parkeringsplads lige op af færgeterminalen så man kunne cykle til terminalen i Helsingborg og så tage bilen videre fra Helsingør. Et pendler kort for gående koster jo kun 310 kroner i forhold til et kort til bilen på 2700 - så der er jo lidt at spare.
Admin Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 I helsingør kan du holde nede ved BaneDanmarks område. Du kan evt. købe en cykelholder og så tage cyklen hele vejen til bilen, da der er et stykke at gå, selvom der efter at Skamlines har spærret vejen til stationen også er et pænt stykke på cykel.
Guest anders Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 Når der snakkes om "et pænt stykke vej" hvor langt snakke vi så? snakker vi flere minutter eller hvad?
leon Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 max 5 min ned til parkeringe... vi benytter os tit af den metode med cykel til knutpunkten også videre i bil på den anden side. Men husk en god lås min cykel blev stjålet for 14 dage siden. Mvh Leon
leon Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 der er foresten også en parkeringsplads lidt ude af strandvejen (ca 200meter fra rundkørslen), som vi tit benytter. Det er nemlig nemmere at cykle på færgen og cykle af igen og ned til den nævnte parkering i stedet for at gå ombord. Da man er de første der kommer af kan man spare lidt tid der + man har cyklen på den anden side også. Mvh Leon
Admin Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 Leon, Og i har ikke hørt noget brok over at i parkerer der ? Det er vist en sejlklub eller noget lignende.
leon Besvaret January 4, 2005 Rapporter Besvaret January 4, 2005 nej sejlklubben ligger lige før.. 50 meter til og du er på en offentlig parkering. Det er der ved fiskerhytterne. Der står et skilt med at de 3-5 pladser ved hytterne er forbeholdt fiskerne, men resten er til fri afbenyttelse, der er altid god plads. Vi holder der ikke så tit mere, da vi ikke har brug for bilen i det daglige i dk. Så din corrado en dag den er nice, det var en vr6´er ik´. Hvad måtte du give for den? Mvh Leon
Gitte Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Hej! Er der nogen der kender noget til en ordning om fri eller delvis fri parkering ved H-H färgerne, hvis man er medlem af pendlerforeningen? Jeg kunne nemlig godt tänke mig at tage bilen ned til färgen i Helsingborg, parkere der og så tage cyklen med over til Helsingör. Håber der er nogen der kender til en sådan ordning! Venlig Hilsen Gitte
fisker Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 Ja du kan holde gratis ved hh Det kræver at du er medlem af pendlerforeningen, så får du et klistermærke du kan putte i forruden!
Gitte Besvaret May 27, 2005 Rapporter Besvaret May 27, 2005 Tak for svaret! Min cp har väret nede,derfor har jeg ikke kunnet reagere på svarene. Jeg har fået en p. tilladelse nu, men har samtidig fundet ud af, at man ikke behöver at väre medlem af pendlerforeningen, for at få en.
MultiTabs Besvaret May 27, 2005 Rapporter Besvaret May 27, 2005 Er der nogen der ved om man kan parkere gratis ved tårnby station?
ulmus Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 Det kan man ikke. Min veninde fik en bøde på 510 kr., en aften hun var ovre hos mig i Malmö. Og der er Euro-Park, der står for parkeringen der.
MultiTabs Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 hvor surt... hvor kan man så parkere hvis man skal til malmø?
Streton Besvaret May 30, 2005 Rapporter Besvaret May 30, 2005 Er der nogen der kender til, om man kan parkere ved scanlines?
Admin Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 Du kan parkere i Knutpunkten. Jeg mener det er 8 kr udenfor og 12 kr i timen inde i P-huset.
Streton Besvaret May 31, 2005 Rapporter Besvaret May 31, 2005 Det skulle gerne være gratis, da jeg har planer om at parkere ved færgen når jeg skal på arbejdet.
Admin Besvaret June 1, 2005 Rapporter Besvaret June 1, 2005 Der er mig bekendt ikke noget parkering i Helsingbord der er gratis, men jeg mener at man kan tegne månedsabbonement. Kig her: http://parkering.helsingborg.se/
Gitte Besvaret June 1, 2005 Rapporter Besvaret June 1, 2005 Hej Dorte. Hvorfor bruger du ikke H-H ferries gratis parkering. Du kan köbe 30 enkeltbilletter til 290 se kr. og samtidig bede om en parkerings tilladelse!
Admin Besvaret June 1, 2005 Rapporter Besvaret June 1, 2005 Hej Dorte. Hvorfor bruger du ikke H-H ferries gratis parkering. Du kan köbe 30 enkeltbilletter til 290 se kr. og samtidig bede om en parkerings tilladelse! Hvem er Dorte ?
Streton Besvaret June 2, 2005 Rapporter Besvaret June 2, 2005 Hej Dorte. Hvorfor bruger du ikke H-H ferries gratis parkering. Du kan köbe 30 enkeltbilletter til 290 se kr. og samtidig bede om en parkerings tilladelse! Fordi jeg ikke kan nå på arbejdet, hvis jeg skal tage færgen kl 7.30 og jeg kan ikke nå den afgang kl 7 - så derfor må løsningen være, at jeg tager færgen kl 7.10 hos scanlines. Nu tager jeg bilen med over kl 7.30 og kan lige nå på arbejdet til kl 8 (8.10) Og ja mit navn er Dorthe og brugernavn Streton :)
Gitte Besvaret June 2, 2005 Rapporter Besvaret June 2, 2005 Ja jeg ved ikke lige hvor jeg har fået navnet Dorthe fra, måske er det fordi, jeg så at du boede i Bjuv ligesom mig, og du så tidligere har anvendt dette navn,- det må du undskylde! Og ja jeg kan godt se, at du har et problem og det ikke er lösningen med H-H ferries.
Nif Besvaret June 3, 2005 Rapporter Besvaret June 3, 2005 Jeg har i længere tid parkeret min kæmpe firmabil hos seljklubben. De har sagt at det ikke er noget problem. Bare jeg holder på græsset ved den store sten. Så holder den ikke i vejen for dem som bruger klubben. Så har jeg også et par biler lige oppe af bakken ved rundkørsel. Der har heller aldrig været problemer. Og i S har jeg altid parkeret gratis på den lille P-plads. Hmm svært at forklare. Men nemt har det nu været i et par år.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu