Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg hører med jævne mellemrum om folk der har fået brev fra Øresundsbroen fordi de har kørt for stærkt gennem betalingsanslægget eller gennem tunnelen og med trussel om at få inddraget brobizzen. Nogen der har prøvet det ? og spar mig lige for moralen om at man jo bare kan køre hvad man må - det ved jeg, og behøver ikke den diskussion i denne tråd :-) Og så tænkte jeg på om de overhovedet må det ? Altså registrere en i et privat (eller offentligt) register og anvende det til et andet formål en til registrering i forbindelse med betaling. Strider det mod registerloven, eller er man nødt til at "finde sig i det" ? Nogen bud ?

Besvaret

Hvad den Svenske registerlov siger aner jeg ikke. Nummerpladen har de jo registreret i det øjeblik du registrerer din plade til bizzen, da du købte den. Hvad man kører i tunnelen har de ikke mulighed for at kontrollere, da det jo kun er politiet der har politimyndighed der. Leger de strissere nu også strissere...

Besvaret

Hvad den Svenske registerlov siger aner jeg ikke. Nummerpladen har de jo registreret i det øjeblik du registrerer din plade til bizzen, da du købte den. Hvad man kører i tunnelen har de ikke mulighed for at kontrollere, da det jo kun er politiet der har politimyndighed der. Leger de nu også strissere...

Besvaret

Mit keyboard gik af, og så er jeg edbmand...lavede en fejl, og vil benægte det uanset bevisbyrden. Her kan jeg desværre bare ikke køre en backup tilbage, og overskrive mine fejl :-( Bordet fanger...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...