Jump to content

Skandiabanken, DK

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige haft en samtale med min skodbank(skandiabanken) hvor hende som jeg talte med sagde at de ikke de ikke havde min adresse i sverige, fordi de med deres system ikke kunne/ville have udenlandske kunder. Jeg har været kunde ved dem længere tid end jeg har boet i sverige, mere end et år, og nu siger de til mig at jeg skal finde en anden bank fordi de ikke vil have kunder der bor i udlandet. Er der andre herinde der har denne bank, så vil jeg godt høre fra jer!

Besvaret

"Udenlandske kunder"? Jamen, du bor sgu´ da i Sverige! Så er du da ikke udlænding. Medmindre de direkte har gang i noget ikke-indfødt-svensker-diskriminations-snask. Det lyder lidt skummelt.

Besvaret

Thomas: Jeg har ingen kvaler mht. dette... Jeg oprettede konto i DK lige inden jeg flyttede til SE og sendte så bare (ifølge Skandiabankens ønske) min adresseændring til dem. Min svenske kæreste havde heller ingen problemer med at oprette konto i Skandiabanken... Enten er det noget nyt de har fundet på, eller også er der sket en misforståelse.....prøv lige at tage fat i dem igen... // Anders

Besvaret

Hej Thomas. Ja, jeg har også Skandiabanken. Grunden er selvfølgelig at de på et tidspunkt gav mig en tilfredsstillende rente på min opsparingskonto (omkring 3% hvis jeg ikke husker helt forkert). Nu er det desværre kun 1,65% i rente, men det er da ca. 10 gange bedre end nordea's skodrenter *G*

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...