Guest palle Skrevet July 1, 2004 Rapporter Skrevet July 1, 2004 Alle mine "drømme" om sommer, sol, bbq, lambrusco, hvidløgs-dip og jordbær.... De er li'som regnet væk ... Når man samtidig kører mc, dykker og (igen) vil spille golf.... SÅ HAR MAN BARE VERDENS VÆRSTE SKODVEJR !!! Næste gang jeg flytter til et andet land, så SKAL der være min. 25 grader... HELE året !!!
Guest jesper Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 25 grader er jo ikke en garanti for at det ikke regner. Men jeg forstår hvad du mener. Igår var det niiiice vejr. Idag er det bare 36 X ØV!
Guest jacob Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Ja det er noget lort at det regner når man vil dykke for så bliver man jo våd ;) og med hensyn til golf er det ikke så ringe endda, der er jo ikke et øje rundt på banerne og så er det bare et spørgsmål om påklædning... Men jeg vil give dig ret i at det ikke er det beste vejr at grille og køre på bike i. Håber at det kunne opmuntre dig lidt.
Guest rebecca Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Det er da kedeligt vejr i har, solen skiner og en mild brise bläser her. Måske det bare er en overgang? På den anden side, se lidt lyst på vejeret, når noget er dårligt, kommer der altid noget bedere, på et tidspungt, så se frem mod det.
Guest palle Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Jaja.... og det er også kun påklædningen der er forkert, ikk ?? Altså, jeg har ikke været spejder eller været på feltøvelse i Oksbøl (eller hvor man nu holder sådan noget).... Jeg vil bare ha' sommer !
Guest anders Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 ...og jordbær med hvidløgs-dip....!!?? ;o)) Nu er det torden og lyn(ild) i Skovlunde... Great!!! Fedt vejr at tage på festival i siger jeg bare :o((
Guest christian Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Men netop denne weekend(Roskilde) ved alle jo at det er dårligt vejr. Det burde stå i kalenderen på samme måde som pinsen og dronninsen fødselsdag
Guest jacob Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Kender en der er god til at male solnedgange, så kan i sidde på jeres altan, og kigge på solnedgangen, samt høre caribisk musik :-) De sagde i radioen at det havde haglet i helsingborg idag :-( Hvad sker der ?
Guest rebecca Besvaret July 1, 2004 Rapporter Besvaret July 1, 2004 Ulmus: lidt uden for limhamn, og det var sku desväre også bare en overgang.
dan Besvaret July 2, 2004 Rapporter Besvaret July 2, 2004 Vi har det skønneste vejr. Det regner hele tiden. Og jeg har lige plantet ny græsplæne og en bøgehæk hele vejen rundt om grunden. Slipper helt for at vande nogle gange om ugen. Og jeg kan ikke give mine havemøbler olie, for de er våde hele tiden. Skønt, så slipper jeg for det. Og altankasserne bliver også vandet. Og bilen kan det ikke betale sig at vaske - for det regner jo hele tiden. Og kattene vil ikke ud hele tiden, og piber ved døren. For det regner, og ufff, så får de våde tæer de to små my.. Og jeg er fri for at tage til stranden og vise at jeg ikke har fået taget sol i vinter.... Aaarrhhhhhh det er skønt det vejr vi har nu. God sommer :-)
Gio Besvaret July 2, 2004 Rapporter Besvaret July 2, 2004 Dan: Way to go! Rart at se den positive side af sagen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu