Jump to content

GO KART..... !

Recommended Posts

• Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

den eneste tid de har er lørdag d 15sep kl 17........og jeg vil altså IKKE stå for det hele, har ligesom nok herhjemme med 2 små børn:rolleye: så nu er dato og tid fundet, så må en anden tage over.:love2: Og jo det gik fint med at maile dem.;) Hej, Tidigaste lediga tid är kl 17.00. Passar det? Snabba hälsningar Jörgen Lundberg

Besvaret

Forståeligt nok

den eneste tid de har er lørdag d 15sep kl 17........og jeg vil altså IKKE stå for det hele, har ligesom nok herhjemme med 2 små børn:rolleye: så nu er dato og tid fundet, så må en anden tage over.:love2: Og jo det gik fint med at maile dem.;) Tidigaste lediga tid är kl 17.00. Passar det?
Forståeligt nok, men er det ikke blot at bekræfte bane-ejeren pr. mail (sikre tiden) og efterfølgende gøre et nyt opslag under "Arrangementer", hvor du klipper en tekst vedr. dag og tidspunkt ind. Interesserede tilmelder sig så direkte i den nye tråd, hvorefter vi torsdag eller fredag bestemmer os for, hvorledes arrangementet skal foregå (GP what ever) ift. antal interesserede...
Besvaret

Banen er booket. Hej, Ni är inbokade kl 17-18 för ett Daytona GP för ca 10 pers. (minimum 8 deltagare) Priset blir 500:- / deltagare Ni bör vara hos oss ca 30 min innan för omklädnad och teorigenomgång. Välkomna! Snabba hälsningar Jörgen Lundberg Så må en af jer andre lige sætte en tilmelding op !!!

Besvaret

Jeg sætter en tilmelding op

Banen er booket. Så må en af jer andre lige sætte en tilmelding op !!!
Er hermed sket

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...