Jump to content

Lukke grensen til Sverige

Recommended Posts

Skrevet

Är det riktigt som mina kollegor säger; att Dansk folkeparti vill stoppe invandringen fra Sverige? Vil de også sende hjem os svenskar som allerede invandrat? Finns det en risk att jag och min familj nu blir trakaserade? Kommer vi få tegelstenar genom fönsterrutan? Ska vi bära någon sorts symbol. Vad vill dom???????

Besvaret

Dog skal du tage dig i agt hvis du er mørk eller muslim! Så er du nemlig ikke velkommen i danmark i følge Dansk Folkeparti.

Besvaret

Hvis du er reel Kent, så skal du også have et reelt svar. Dansk Folkeparti har holdninger som deles af mange (de får jo stemmer) og hades af andre. Men de er ikke store nok til at drive deres politik igennem alene. Om man er uenig eller ej er jo op til folk selv, men på langt de fleste områder i dansk politik er det sådan at ingen kan tvinge noget igennem alene. De behøver alle hjælp af andre partier og af selv samme årsag bliver yderligtgående holdninger (hvadenten det er til invandrer-, uddannelse og forsknings- eller skattepolitik) altid modificeret så mindst lige omkring halvdelen af folketinget kan stemme for forslaget. Det er et demokrati som jeg holder meget af, hvadenten jeg så er på den ene eller den anden side af midten (eller I midten).

Besvaret

Hej Kent Det du refererar till är troligen att DF vill ändra lagstiftningen kring familjesammenføring. Det har ju varit mycket skriverier att danskar flyttar till Sverige för att kunna gifta sig (familjesammanföring). Efter en tid kan dessa så flytta tillbaks till Danmark igen. Detta vill DF stoppa...

Besvaret

Hittade denna i Aftonbladet: "Men Pia Kjærsgaard är inte nöjd. Långt ifrån. För en tid sedan presenterade hon 46 punkter för en ännu strängare politik. Bland annat vill hon stänga gränsen mot Sverige. Skälet: Pia Kjærsgaard tror att det kommer att komma en våg av politiska flyktingar från Sverige när vår välfärdsstat brakat ihop på grund av de många invandrarna."

Besvaret

Hvis der er nogen der ikke er en værdig repræsentant for Dk, så er det sgu den forstyrrede Pia Kjærsgaard imho !!! angry.gif Bare fordi hun er fuld af frygt og med hang til laveste fællesnævner, skal det satme ikke betyde at alle vi andre dk´er er ligeså ! angry.gif

Besvaret

Det er en skam, at Aftonbladet har så mange læsere, for deres dækning af det danske valg er på sinkestadiet. (Sydsvenskan er heller ikke den hurtigste knallert på molen, hvis sandheden skal frem.) Aftonbladet.se, som er Sveriges mest besøgte site, skrev under overskriften "Danmarks valg - løgn og bagvaskelse" med udgangspunkt i en (som jeg ser det) sjov og uskyldig DSU-filmplakat med Pia og Fogh som par i Dirty Dancing, at den danske valgkamp som sædvanlig var møgbeskidt og under lavmålet. Filmplakaten skulle have "retat gallfeber" hos Venstre, altså ca. have gjort Fogh hvidglødende af raseri. Artiklen gik hurtigt over til at fortælle om den forrige valgkamp og en eller anden forfærdelig DF-plakat fra dengang. Jeg ved for lidt om psykisk udviklingshæmmedes reaktion på komplicerede sansestimuli til at afgøre, hvorfor Aftonbladets medarbejder finder anledning til at skrive, at Pia Kjærsgaard vil lukke grænsen til Sverige. Kunne det være svensk humor. Jeg tror det nu ikke. Jeg tror snarere, at når Aftonbladet viderebringer "larvet", så er det fordi fjerde underafdeling af den svenske statsmagt har påtaget sig den pædagogiske opgave at indskærpe over for undersåtterne, at hvis de ikke holder kæft på de rigtige steder, så går det lige så galt som i Danmark, hvor der før var så hyggeligt og skønt, til nogen rejste en forkert debat, og nu er helt landet blevet "bråkigt" og "otrevligt" og "främlingsfiendligt" förstås, ikke som i Sverige, hvor asylsøgere bliver modtaget med varme smil, og hvor den politiske debat er stilfærdig udveksling af synspunkter blandt kloge og "trevliga medborgare" med uangribelig moral.

Besvaret

Og hvor synagoger brændes ned og mørke børn stort set kun kan trives i Malmø og tætteste omegn fordi de i andre kommuner konstant udsættes for racisme.

Besvaret

Ikke for at gøre mig bedrevidende, men jeg har HØRT, Pia Kærsgaard udtale, at hun vil have grænsen til Sverige lukket. Så det er ikke bare Aftonbladet, der løber med en halv vind. Men desværre er der jo en masse tåber i DK, der ikke kan gennemskue hendes racistiske skræmmekampagne. For første gang er jeg faktisk ret glad for, at jeg ikke har stemmeret, for nu kan jeg da med god samvittighed fralægge mig et hvert ansvar for det tåbelige valg.

Guest michaelbo
Besvaret

Nils Jeg bøjer mig dybt for din evne til at formulere dig skriftligt.

• 2 months later...
Besvaret

Hej Kennet Jag är en av dem som Bodde i det danske helvete i 10 år, danskare kallar detta demokrati, att diskriminera dem andre med mörkt skin och annan religion. det är självklart att DFP. kunna inte utföra sitt program utan stöd och hjälp från Fog Rassmusen och konservative. så är det et plan eller program som danskare politikare i DK köra efter mott invandrare. Jag tror att mening med detta att tvinga dem för att lämna DK, jag har gjort det, och det är jag mycket glad idag. Bästa Kennet: Att bo i DK idag lik som att vara judar i Tyskland i 30-40-talet,det är din skäl som invandrare alt som händer i DK och alle krisen , men danskare vill inte påstå detta, och förklarar detta som integrations program. Jag vill säga till invandrare , Ni skal lämna DK så snabb som möjligt, Ni får normalt liv utan för Danmark och era barn växer i sund samhället som inte lukter rasism.

Besvaret

Interessante oplysninger en søgning på ip-adressen finder om vores såkaldte indvandrer "Mig": person: Goran Bergdahl address: Landstinget Kronoberg address: 351 88 Vaxjo address: Sweden Men det forbavser mig ikke en skid !!

Besvaret
Interessante oplysninger man finder om vores såkaldte indvandrer "Mig": person: Goran Bergdahl address: Landstinget Kronoberg address: 351 88 Vaxjo address: Sweden phone: +46470588585 Men det forbavser mig ikke en skid !!
Nice work:-) Så er det jo bare at ringe, når man vil have en god diskussion om hvad der nu rører sig i DK af uretfærdigheder.
Besvaret
Nice work:-) Så er det jo bare at ringe' date=' når man vil have en god diskussion om hvad der nu rører sig i DK af uretfærdigheder.[/quote'] Tja, man kan jo tvivle på at den kære Göran nogen sinde har været i Danmark. Det er bare endnu et eksempel på de svenske politikeres forsøg på at skabe et skræmmebillede af Danmark ved hjælp af DF. Når det kommer til stykket er dansken ikke sport mere fremmedfjensk en svensken, men de får vi nok aldrig de svenske politikere til at indrømme.
Besvaret

Undskyld jeg skal lige have styr på det.. Er den fysiske adresse på "mig" ip Landstinget i Kronoberg? Er det en total taber politker der spilder de svenske skattepenge på at spamme en dansk/svensk debatside? Jeg er forvirret :confused:

Besvaret
Undskyld jeg skal lige have styr på det.. Er den fysiske adresse på "mig" ip Landstinget i Kronoberg? Er det en total taber politker der spilder de svenske skattepenge på at spamme en dansk/svensk debatside? Jeg er forvirret :confused:
Ja, den er vist god nok ;) Den søgemaskine jeg brugte var ikke i tvivl og da jeg tidligere havde fået en computer-adresse der startede med GB og at der faktisk er et par svenske indlæg herinde af "GB", så er den vist god nok.
Besvaret

Men GB er da ham Göte_Børge med den svensk/danske side (andrasidasundet sådan ca)??? hvis jeg husker ret, bare du ikke blander ham ind i det for han er da seriøs nok.

Besvaret

Et landsting er jo en kæmpe virksomhed med formentlig flere tusind ansatte, da det er dem, der står for det meste af sundhedsvæsnet ligesom et dansk amt. Det skulle undre mig meget om Göran Bergdahl er politiker, selv om tanken er interessant.

Besvaret
Men GB er da ham Göte_Børge med den svensk/danske side (andrasidasundet sådan ca)??? hvis jeg husker ret' date=' bare du ikke blander ham ind i det for han er da seriøs nok.[/quote'] Ja, det har du ret i. Jeg synes jeg havde fundet 2 forskellige GB'ere, men det er importen der spiller mig et puds, men identiteten er stadig god nok.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...