kpc1983 Skrevet April 24, 2005 Rapporter Skrevet April 24, 2005 Der er en Morten Zeihlund der har skrevet til mig via min mail, men har han ikke skrevet igen...! Nogle der ved hvad han hedder herinde...? For ved at han har en profil her...? :D
kpc1983 Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 Han hedder Zeni herinde. Super tak...!
kpc1983 Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 Han hedder Zeni herinde. Meeeen med nærmere tjek af navnet i navnelisten, så kan jeg ikke finde ham. Har han ingen profil herinde...!!!!
credde Besvaret April 24, 2005 Rapporter Besvaret April 24, 2005 Han har nok ikke oprettet en profil herinde endnu. Men jeg kender udmærket Morten, han har nok ikke haft tid til at svare endnu.
kpc1983 Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 Han har nok ikke oprettet en profil herinde endnu. Men jeg kender udmærket Morten' date=' han har nok ikke haft tid til at svare endnu.[/quote'] Så venter jeg i længsel Han har evt en lejlighed ,jeg skal have set på.
credde Besvaret April 24, 2005 Rapporter Besvaret April 24, 2005 Ok, hvis han ikke svarer om et par dage, så giv mig besked og jeg skal snakke med ham :-)
kpc1983 Besvaret April 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 24, 2005 Ok' date=' hvis han ikke svarer om et par dage, så giv mig besked og jeg skal snakke med ham :-)[/quote'] Super...! Det skal jeg nok
thygesen Besvaret April 26, 2005 Rapporter Besvaret April 26, 2005 Hejsa Kpc.. Jeg bliver lige nødt til at høre.. hvorfra i Roskilde ??? Jeg kommer nemlig selv fra Roskilde/Svogerslev og har boet der det meste af mit liv..
kpc1983 Besvaret April 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2005 Hejsa Kpc.. Jeg bliver lige nødt til at høre.. hvorfra i Roskilde ??? Jeg kommer nemlig selv fra Roskilde/Svogerslev og har boet der det meste af mit liv.. Hmmmm...! Hvorfor vil du da gerne vide det...? Men kommer ude fra Trekroner, som du jo nok ved er en del af Roskilde :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu