Jump to content

Stabil dækpusher i Malmø og omegn??

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg er punkteret med et ødelagt dæk til følge. Jeg skal bruge en lidt speciel str og ville lige høre om der var nogle der havde et par gode forbindelser... :confused: Jeg kan selv køre ind til Veliinge og købe et til 3000 svkr, men det er 50% dyrere end på daekonline.se Derfor ville det være fedt, hvis i kendte en god dækpusher... :fight::new:

Besvaret

Hej Brian. Jeg fik sat dæk på hos en lille pusher som samarbejder med dackonline (samme priser på dæk som dackonline + montering) han ligger ude på Agnesfridsvägen (kan ikke huske nummeret) de har tlf. (+46) 40 22 11 43 Det er et herligt lille skummelt sted udelukkende befolket af venlige invandrere som os selv :). Men meget rent og pænt. der skal jeg også ud i næste uge når jeg skal ha sat gummi på mine sommerfælge. det ligger inde i en baggård, men der er et skilt med dackonline.se logo der viser ind til dem. Held og lykke. mvh. Nicolaj //edit Hah. der var vist nogen der var hurtigere end mig :)

Guest ThomasO
Besvaret

Ja daekonline.... men har de dæk hjemme, eller skal man bestille dem på forhånd? Hmmmm... grunden til at jeg spørger er jo at ideen med daekonline, er et stort centralt EU lager ikk?

Besvaret

Hej Thomas. Nej de har normalt ikke dæk hjemme, tager et par dage før de får dem, men det gør det jo også ofte hos de dyre dækbutikker hvis man skal have lidt specielle dæk, som et dæk til 3000skr jo nok er. men giv dem et ring og hør, når det kun drejer sig om et enkelt.

Besvaret

Thomas: jeg her også udstyret til det.:):) men kan ikke være med dækonline priserne,men vi får det hurtigere hjem.. det er også mest komplete sæt jeg sælger.. Ps har mange fine aludrenge :)

• 3 weeks later...
Guest ThomasO
Besvaret

PeterH Ja det er faktisk rigtigt, da jeg var sent ude med vinterdæk, gik det edder.. me stærkt med at få dem hjem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...