dansken Skrevet May 8, 2005 Rapporter Skrevet May 8, 2005 Inspireret af "Du har varit för länge i Köpenhamn om..." på Göte Børges hjemmeside (http://www.andrasidansundet.se/artikel.asp?adressID=94) kunne vi jo starte noget lignende her. Jeg starter og så kan I andre fylde på: Du har boet i Sverige for længe hvis... ... du kan teksten til Diggi-loo diggi-ley undenad. ... du ikke kan se en "korv med mos" uden at tænderne løber i vand. ... din ynglingsdrink er en to liters dunk med HB ... du ved hvad HB er... og kan skaffe det. (Til dem der ikke har boet i S længe nok så kan jeg tilføje HB er hjemmelavet sprut)
Kenneth Besvaret May 8, 2005 Rapporter Besvaret May 8, 2005 Inspireret af "Du har varit för länge i Köpenhamn om..." på Göte Børges hjemmeside (http://www.andrasidansundet.se/artikel.asp?adressID=94) kunne vi jo starte noget lignende her. Jeg starter og så kan I andre fylde på: Du har boet i Sverige for længe hvis... ... du kan teksten til Diggi-loo diggi-ley undenad. ... du ikke kan se en "korv med mos" uden at tænderne løber i vand. ... din ynglingsdrink er en to liters dunk med HB ... du ved hvad HB er... og kan skaffe det. (Til dem der ikke har boet i S længe nok så kan jeg tilføje HB er hjemmelavet sprut) Tunnbröd med korv og räksalat se det er klamt.. så står man til at miste sit danske statsborgerskab... men en bamse med mos kan da lige gå an :-/
dansken Besvaret May 9, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 9, 2005 Du har boet i Sverige for længe hvis... ... du har en rund afmærkning efter en snusdåse i baglommen på dine jeans
göte_børge Besvaret May 9, 2005 Rapporter Besvaret May 9, 2005 Du har boet i Sverige for længe hvis... ... du har en rund afmærkning efter en snusdåse i baglommen på dine jeans ...och när det smakar snus då du kysser bruden du nyss mött i baren
Gio Besvaret May 9, 2005 Rapporter Besvaret May 9, 2005 ...du har hockeyhår, og syntes "...det er da helt ok!?" ...du stikker flickorna en scorebemærkning med snus imellem tænderne...og de smiler tilbage ...du syntes at hamburgkött er helt på plads i burgerbollen ...du svarer at "Valborgs afton" da er "Der byder vi foråret og lyset velkommen, med fest, fyrværkeri, sange og litervis af HB og andre af de gode varer ...det er det mest naturlige for dig at stå i kø i SB, og betale en mindre ferie for at købe ind til aftenens herrefrokost Og hvis jeg ikke var så træt, så kunne jeg sikkert komme på maaange flere
Guest carspar Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 At ätte en ristet korv i bröd med räksallad er da gott
Kenneth Besvaret May 10, 2005 Rapporter Besvaret May 10, 2005 At ätte en ristet korv i bröd med räksallad er da gott Admin er den udtalelse ikke nok til at blive banned ?
Admin Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 1. Du er begyndt at kalde din datter for "Gumman" 2. Du har glemt hvordan man udtaler "J" på engelsk 3. Du har "du kära lilla snickarbo" som ringetone på mobilen. 4. Du kommer til at sige "Hvad er registreringsafgift ?" 5. Du har en pose Algreens Bilar med i madkassen.
Gio Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Ahlgreens Bilar...*damn*...det er noget af det mest svenske overhovedet! Og så er jeg ikke engang ironisk :) (De smager faktisk ok - hvis man er til hårde skumfiduser)
Admin Besvaret May 11, 2005 Rapporter Besvaret May 11, 2005 Jep, man køber en pose af hver type og så har man sq et godt mix.
ulmus Besvaret May 12, 2005 Rapporter Besvaret May 12, 2005 HM... KAN man overhovedet bo i Sverige FOR længe?? Heja Sverige!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu