Jump to content

Sunddebatten

Recommended Posts

Guest anonomous
Skrevet

Det virker som om debatten er gået lidt i stå efter der er blevet skiftet software eller hvad? Jeg bruger ikke så tit siden, men mit umiddelbare indtryk er, at der er færre indlæg... Hvad er jeres indtryk?

Besvaret

Bestemt ikke...tværtimod, da. Måske du bare ikke har fået overblik over alle de nye funktioner endnu!? Måden at se nye indlæg på nu er jo en del anderledes end før. (Og hér var så igen en grund til at registrere sig :) )

Besvaret

Nu er det jo sådan at jeg kan køre noget statistik i den nye software og den fortæller at aktivitet har det helt fint. Når man ovenikøbet tager med at 2 af de mest aktive Ulmus og Palle, ikke har skrevet meget i det nye, synes jeg det er positivt. Vi har også fået næsten 100 nye medlemmer.

Besvaret
Nu er det jo sådan at jeg kan køre noget statistik i den nye software og den fortæller at aktivitet har det helt fint. Når man ovenikøbet tager med at 2 af de mest aktive Ulmus og Palle' date= ikke har skrevet meget i det nye, synes jeg det er positivt. Vi har også fået næsten 100 nye medlemmer.
Jeg synes også det er positivt at Ulmus og Palle ikke skriver så meget mere :laugh: ;)
Besvaret

Lidt statistik: Hvis man regner lidt på gennemsnitlig indlæg pr. dag i de 3,5 år debatten har eksisteret giver det ca. 15 indlæg pr dag. Siden 16 april er der skrevet gennemsnitligt 53 indlæg pr dag. Daglige besøgende iflg Chart.dk er gået fra ca. 200-250 besøgende til 328 lige nu. So there...

Guest Palle...
Besvaret

Ja, jeg skal indrømme at jeg ikke bryder mig specielt om det nye sw. Jeg kan godt se der er flere muligheder, men det gør det ikke bedre (i mine øjne). Og, så bryder jeg mig ikke om de nye titler. Det virker lidt latterligt, så derfor skriver jeg ikke så meget herinde (sikkert til lettelse for mange) Og, Toft.... du fletter bare næb

Besvaret

Palle, tænk engang, at vi skulle blive enige om noget, ;o) Og Toft, du skal nok blive fri i fremtiden. Jeg GIDER ikke deltage mere, når alt, hvad jeg skriver, bliver taget ilde op. Jeg har trods alt bidraget med mange gode oplysninger gennem de 4 år, jeg har været med. At jeg på det seneste har forsøgt at få nye skribenter til at holde sig til emnerne, er åbentbart bare skod, så alt har sin tid, og hermed slutter jeg.

Besvaret
Ja, jeg skal indrømme at jeg ikke bryder mig specielt om det nye sw. Jeg kan godt se der er flere muligheder, men det gør det ikke bedre (i mine øjne). Og, så bryder jeg mig ikke om de nye titler. Det virker lidt latterligt, så derfor skriver jeg ikke så meget herinde (sikkert til lettelse for mange)
Jeg kan virkelig godt lide det nye design og de muligheder det giver. Desuden finder jeg den mere overskuelig og nemmere at finde rundt i. Alt i alt en god oplevelse. Titlerne kan man altid diskutere, jeg finder dem dog ganske passende / rammende.
Besvaret
Ja, jeg skal indrømme at jeg ikke bryder mig specielt om det nye sw. Jeg kan godt se der er flere muligheder, men det gør det ikke bedre (i mine øjne). Og, så bryder jeg mig ikke om de nye titler. Det virker lidt latterligt, så derfor skriver jeg ikke så meget herinde (sikkert til lettelse for mange) Og, Toft.... du fletter bare næb
Aldrig :tongue2:Ulmus: At du åbenbart ikke fattede det ironiske i, hvad jeg fik ud at Steen's sætning som jeg har highlighted, det er jo bare synd for dig. Selv med to smiley'er bliver du absolut nød til at misforstå - gaaab mand :rolleye:
Besvaret
Det er bare sjovt at du var en af dem der råbte højstest efter tvungen registrering. Dette var ikke en smart ide i det gamle, da man jo ikke selv kunne registrere sig. Jeg kan da godt fjerne titlerne. Jeg er da fuldkommen græsk katalosk. Det ligger bare i softwaren.
Besvaret
Og Toft' date=' du skal nok blive fri i fremtiden. Jeg GIDER ikke deltage mere, når alt, hvad jeg skriver, bliver taget ilde op. [/quote'] Jeg synes ikke du skal holde op med at skrive, men bare tænke lidt over om du bidrager til debatten eller bare hakker på folk. Jeg ved godt det ligger til familien, men folk bliver bare irriterede.
Besvaret

;)

Det er bare sjovt at du var en af dem der råbte højstest efter tvungen registrering. Dette var ikke en smart ide i det gamle, da man jo ikke selv kunne registrere sig. Jeg kan da godt fjerne titlerne. Jeg er da fuldkommen græsk katalosk. Det ligger bare i softwaren.
Hehe, og selv om Palle ikke vil bruge sit logon, så ved alle vi andre at han alligevel er/var en overdebatør ;)
Guest Palle...
Besvaret

Der er vel ingen grund til at registrere sig til et forum man alligevel ikke skriver i ? Ja, jeg ved jeg har skrevet i denne tråd, men ellers læser jeg bare hvad andre skriver.

Besvaret
Der er vel ingen grund til at registrere sig til et forum man alligevel ikke skriver i ? Ja' date=' jeg ved jeg har skrevet i denne tråd, men ellers læser jeg bare hvad andre skriver.[/quote'] Nej men en af grundene til at skifte software var at give folk mulighed for at registrere sig , så man evt kunne lave påkrævet registrering, som DU blandt andet har været fortaler for.
Guest Palle...
Besvaret

Ja, det benægter jeg da slet ikke, og har nu ladet mig registrer. Iøvrigt kan jeg ikke uploade et billede på 8.6 kb ??? Nogle gode ideer ? Jeg får at vide at det er for stort :new:

Guest Palle...
Besvaret

Nevermind... det SKAL bare være mindre end 250 pixel og ikke "eller" >10kb

Guest Palle...
Besvaret

Billedprofil... Mit billed er 8.6 kb, men er mere end 64x64 pixels... Når jeg uploader, kommer der en fejl. "An error...something" ... men, når jeg går ind i profilen, så er billedet der. Det kommer bare ikke med i mine indlæg

Guest Palle...
Besvaret

dette er den tekst der står, der hvor du kan gemme dit billede "Note: Den maximale størrelse af dit brugerdefinerede billede er 64 gange 64 pixels eller 10 KB (afhængigt af hvad der er mindst)."

Guest Trine
Besvaret
dette er den tekst der står, der hvor du kan gemme dit billede "Note: Den maximale størrelse af dit brugerdefinerede billede er 64 gange 64 pixels eller 10 KB (afhængigt af hvad der er mindst)."
Hvis det er billedet over dit navn i indlægget du vil have skal du uploade det som avatar og ikke profilbillede.. Fattede ikke selv konceptet "avatar" i starten :rolleye: Eller kan du tilpasse dit billede i Billede editoren og tilpas til størrelse også vælge pixels og skalere det ned til 64*64 Hjalp det? Du har uploadet profil billedet korrekt, når man vælger din profil kommer det et fint billede frem af din go.cart;)
Besvaret
Ja, det benægter jeg da slet ikke, og har nu ladet mig registrer. Iøvrigt kan jeg ikke uploade et billede på 8.6 kb ??? Nogle gode ideer ? Jeg får at vide at det er for stort :new:
Hmmmm, og sådan blev Palle så til Palle... :) Var det fordi Palle ikke ville skrive, men kun læse hvad andre skriver, at du måtte ty til dit andet jeg? :laugh::new: too...
Besvaret
Palle, tænk engang, at vi skulle blive enige om noget, ;o) Og Toft, du skal nok blive fri i fremtiden. Jeg GIDER ikke deltage mere, når alt, hvad jeg skriver, bliver taget ilde op. Jeg har trods alt bidraget med mange gode oplysninger gennem de 4 år, jeg har været med. At jeg på det seneste har forsøgt at få nye skribenter til at holde sig til emnerne, er åbentbart bare skod, så alt har sin tid, og hermed slutter jeg.
Det er ikke skidt og skod at bede folk om at holde sig til emnerne men nogen gange rammer du lidt ved siden af med hvad du skriver. Sikkert derfor nogen ytrer sig mindre heldigt mod din person. Mvh Brian www.fotob.dk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...