thn Skrevet May 21, 2005 Rapporter Skrevet May 21, 2005 hej Første weekend i juni bliver det alvor og vi flytter over til jer. Vi kommer med en flyttetrailer som jeg ikke lige kan finde ud af hvad vi skal gøre ved. Efter at have tømt den fredag aften skal den egentlig bare stå et sted indtil søndag hvor vi tager til danmark igen. Men sådan en er jo temmelig nem at stjæle så jeg er ikke helt tryg ved at stille den på gaden. Nogen forslag? Mvh Dennis
ClausN Besvaret May 21, 2005 Rapporter Besvaret May 21, 2005 Mit råd er: Medbring en kæde og lås den fast til feks. en lygtepæl.
ccdj Besvaret May 21, 2005 Rapporter Besvaret May 21, 2005 Hvad med et parkeringshus/kælder??? koster godt nok, men alligevel. Så er den da ikke lige sådan til at komme "ud" med, og hvis du så også låser den fast. Så er du da vist ganske godt sikret :-) Smil fra Christina
Gio Besvaret May 22, 2005 Rapporter Besvaret May 22, 2005 Klart...kør´ den i at af de større parkeringshuse, og montér evt også en lås på den natten over. Så burde den fint kunne stå og hygge sig, til den skal hjem igen.
thn Besvaret May 22, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 22, 2005 ja det er nok ikke en helt dum idé. I hvert fald noget bedre end at have den til at stå på gaden
ulmus Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 hej Vi kommer med en flyttetrailer som jeg ikke lige kan finde ud af hvad vi skal gøre ved. Nogen forslag? Mvh Dennis Hej Dennis! Hvor flytter I hen??
thn Besvaret May 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2005 Trelleborgsgatan 6, Möllevången Mvh Dennis
ulmus Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 OK, Dennis, det havde været nemmere, hvis det var i nærheden af mig. Velkommen til Malmö. Håber, du kommer til at trives her.
thn Besvaret May 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2005 hvis du har en god idé/mulighed så lad høre. For evt. at køre den til en anden del af byen gør ingenting Mvh Dennis
ClausN Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 Hvis du skal i et parkeringshus, så sørg for at du kan holde i stuen. Tror ikke du kan komme op eller ned med en trailer på slæb. Der plejer ikke at være så meget plads i såden nogle P-huse.
Kenneth Besvaret May 23, 2005 Rapporter Besvaret May 23, 2005 der ligger et parkeringshus på Smedjegatan ved siden af ICA. det er ikke så langt fra din kommende bopæl.
thn Besvaret May 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 23, 2005 Kenneth: tror du det er til at komme rundt i den med en trailer? (jeg har ikke selv set den) Mvh Dennis
thn Besvaret May 27, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret May 27, 2005 Ulmus: Jeg så desværre din mail for sent. Men jeg har en PM til dig Mvh Dennis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu